۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
راهداری مازندران سالانه نیازمند ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
مدیرکل راهداری مازندران:

راهداری مازندران سالانه نیازمند ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

ساری- مدیرکل راهداری مازندران گفت: سالانه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و نگهداری راه ها در استان نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار بازار، عباسعلی نجفی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در راهداری استان مازندران با تبریک روز راهدار با اشاره به وجود ۱۰ هزار کیلومتر راه در استان گفت: طبق استانداردهای جهانی با شش درصد ارزش راه ها را در بخش نگهداری هزینه کنیم.

وی ارزش اقتصادی راه ها را بیش از ۳۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: بالغ بر هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای نگهداری و بهسازی راه ها نیاز داریم تا وضعیت راه ها را ارتقاء بخشیم.

مدیرکل راهداری مازندران با عنوان اینکه کل اعتبارات سالانه کمتر از ۱۰ درصد نیازها است، یادآور شد: این اعتبارات در حوزه های مختلف شامل ساخت راه های روستایی، تعریض و غیره است درحالی که برای بخش راهداری سالانه به هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم.

نجفی با اشاره به دو تفاهم‌نامه برای ساخت راه روستایی و اصلاح نقاط حادثه دیده گفت: در این راستا ۱۷۵ کیلومتر راه روستایی احداث و بیش از ۷۰ کیلومتر راه نیز روکش آسفالت می شود.

وی ادامه داد: محورهای استان جزو محورهای ملی محسوب می شود و محورهای استان از ترافیک فوق اشباع برخوردار هستند و ترافیک موجود با نوع راه های استان سنخیت ندارد.

کد خبر: ۶۲٬۰۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha