۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۸
تسهیلات ویژه برای تکمیل طرح‌های صنعتی و معدنی استان بوشهر پرداخت می‌شود
رئیس صمت استان بوشهر:

تسهیلات ویژه برای تکمیل طرح‌های صنعتی و معدنی استان بوشهر پرداخت می‌شود

بوشهر- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اعطای تسهیلات ویژه برای تکمیل طرح‌های صنعتی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی به بالا در مناطق محروم و کم برخوردار خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر، سید حسین حسینی افزود: طبق دستورالعمل ابلاغی مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و تامین منابع مالی وزارت صمت در خصوص اصلاح تفاهم نامه برنامه تولید اشتغال( بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور ) به منظور جذب حداکثری منابع این برنامه برای پرداخت تسهیلات تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی و معدنی در مناطق محروم و کم برخوردار، متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه بهین یاب نسبت به ثبت اطلاعات مربوطه اقدام کنند.

حسینی با اشاره به اعطای تسهیلات برای تکمیل واحدهای صنعتی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی به بالا، در مناطق محروم و کم برخوردار یادآور شد: صاحبان طرح‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌توانند طبق مصوبه جدید از تسهیلات تبصره ۱۸ برای تکمیل طرح و راه اندازی واحد های صنعتی استفاده کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطر نشان کرد: مجریان طرح‌های صنعتی و معدنی برای به روز رسانی اطلاعات و پیشرفت فیزیکی طرح های خود از طریق سامانه بهین یاب اقدام کنند تا پس از بررسی و تایید پیشرفت فیزیکی طرح بتوانند از تسهیلات مربوطه استفاده کنند.

کد خبر: ۶۲٬۰۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha