۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
زنجان توان تولید روزانه یک میلیون عدد ماسک را دارد
رئیس صمت زنجان:

زنجان توان تولید روزانه یک میلیون عدد ماسک را دارد

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان گفت: استان زنجان روزانه توان تولید یک میلیون عدد ماسک را دارد و در این زمینه به خودکفایی رسیده است.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان نسبت به تامین اقلام بهداشتی و ماسک به خود کفایی رسیده است، اظهار کرد: این سازمان در تولید ماسک مشکلی ندارد. 

وی با بیان اینکه استان زنجان توان تولید روزانه یک میلیون عدد ماسک را دارد، اظهار کرد: زنجان به سایر استانها هم ماسک ارسال می کند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه به هر اندازه که تقاضا باشد ماسک وجود دارد، گفت: ماسک یک هزار و ۳۰۰ تومانی هم در ۱۴۰ داروخانه استان به وفور عرضه می شود و مشکلی نداریم. 

فغفوری با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳ واحد تولید کننده صنعتی ماسک در استان فعال است، ابراز داشت: فنی و حرفه ای و سپاه استان هم در تولید ماسک کمک کار خوبی است. 

وی با بیان اینکه ماسک به تعداد ۵۰ عدد با قیمت ۵۰ هزار تومان هم توسط جمعیت هلال احمر زنجان توزیع می شود، گفت: کارگاههای خانگی هم توسط سپاه فعال است و در تولید ماسک سازمان صنعت، معدن و تجارت را همراهی می کنند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، ابراز داشت: این استان در تولید مواد ضدعفونی کننده و شوینده هم مشکلی ندارد. 

کد خبر: ۶۱٬۹۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha