۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح به پایان رسید
رئیس کل بانک مرکزی:

ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح به پایان رسید

همتی، رئیس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه پروژه بزرگ و مهم ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح، به پایان رسید، گفت: صبح امروز با برگزاری مجمع بانک انصار، آخرین بانک نیز در بانک سپه ادغام شد.

به گزارش بازار، عبدالناصر همتی در یادداشت اینستاگرامی خود نوشت: پروژه بزرگ و مهم ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح، امروز به پایان رسید.

قبلاً اعلام کرده بودم تا پایان آذرماه پروژه عظیم ادغام بانکهای انصار-مهر اقتصاد-حکمت-قوامین و مؤسسه اعتباری کوثر در بانک سپه نهایی خواهد شد. صبح امروز بابرگزاری مجمع بانک انصار، آخرین بانک نیز در بانک سپه ادغام شد.

پروژه ادغام این شش بانک، کاری بسیار پیچیده و عظیمی بودکه باپشتکار ومدیریت دقیق همکارانم درحوزه نظارت بانک مرکزی، همراهی صمیمانه و خوب بانکهای ادغامی، ستاد محترم کل نیروهای مسلح، وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیران تلاشگر بانک سپه در طول ۲/۵ سال به سر انجام رسید.

انجام این پروژه، یکی از مهمترین برنامه های اصلاح نظام بانکی بود، که با تدابیر مقام معظم رهبری وتأکیدات ریاست محترم جمهور باجدیت آغاز و با یک کار فشرده، به یاری خداوندبه نتیجه رسید. ازتمام عزیزانی که دربه ثمر رسیدن این کار بزرگ همراهی کردند، قدردانی می کنم.

کد خبر: ۶۱٬۹۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha