۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
۳هزار و ۱۴۸ تن روغن در گیلان تخصیص یافت/ توزیع روزانه ۲۰۰ تن مرغ
رئیس سازمان صمت گیلان:

۳هزار و ۱۴۸ تن روغن در گیلان تخصیص یافت/ توزیع روزانه ۲۰۰ تن مرغ

رشت- رئیس سازمان صمت گیلان گفت: تاکنون سه هزار ۱۴۸ تن سهمیه جدید روغن برای بخش صنعت استان تخصیص داده شده است.

به گزارش بازار به نقل از صمت گیلان، فرهاد دلق پوش از افزایش سهمیه های جدید به گیلان خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری ها مکرر، طی چند روز گذشته ۳هزار ۱۴۸ تن سهمیه جدید روغن بخش صنعت به شرکتهای تولیدی روغن گیلان تخصیص داده شده است که شاهد فراوانی تولید در هفته آتی خواهیم بود.

رئیس سازمان صمت گیلان اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های واصله در خصوص بازار مرغ، توزیع میزان مرغ به بالای ۲۰۰ تن در روز رسیده است و از ۷۰۰ تن سهمیه مرغ منجمد گیلان تاکنون ۵۸۴ تن توزیع شد که مابقی نیز به تدریج در ماه آینده، جهت حفظ تعادل به بازار تزریق می شود.

وی افزود: بر اساس ابلاغیه معاونت بازرگانی وزارت صمت از آبان ماه سال جاری تا خردادماه سال ۱۴۰۰ ماهانه مقدار ۱۲۶۷ تن شکر برای بخش خانوار استان در نظر گرفته شده است.

دلق پوش ادامه داد: طی چند روز گذشته سه هزار و ۱۴۸ تن سهمیه جدید روغن بخش صنعت به شرکتهای تولید روغن گیلان تخصیص داده شده است که راساً این سهمیه به شرکتهای تولیدی روغن استان از طریق انجمن صنفی روغن نباتی کشور داده می شود.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان از اختصاص سهمیه راهبردی ۹۶۴ تنی روغن مصرفی خانوار، علاوه بر ۶۴۰ تن قبلی، سخن گفت و افزود: برای شرکت متخلفی که سهمیه محرم و صفر استان گیلان را تحویل ندادند، پرونده تخلف خارج از شبکه صادر و برخورد قانونی انجام شد.

دلق پوش تاکید کرد: همانطور که به شرکت‌های پخش روغن اعلام شده است موظف به اعلام بار به معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت برای پخش روغن به صورت روزانه هستند وگرنه بدون اغماض برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس روال هرساله، جهاد کشاورزی برای تامین میوه شب عید مثل پرتقال و سیب و معرفی مباشر برای خرید باید اقدام کنند.

کد خبر: ۶۱٬۸۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha