۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
جابه جایی مسافر در زنجان ۳۷ درصد کاهش یافت/ فعالیت ۷ هزار راننده
مدیرکل راهداری زنجان:

جابه جایی مسافر در زنجان ۳۷ درصد کاهش یافت/ فعالیت ۷ هزار راننده

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری زنجان، با بیان اینکه طی هشت ماه امسال بیش از ۵۳۱ هزار نفر از طریق ناوگان جاده‌ای استان جا به جا شدند، گفت: جابه‌جایی مسافر در زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد کاهش دارد. 

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه حمل و نقل کالا و مسافر یکی از شاخص‌های مهم در توسعه هر کشوری است، گفت: توجه به حمل و نقل عمومی باعث افزایش تبادل در کالا و تردد گردشگران می‌شود. 

وی با بیان اینکه  بیش از هفت هزار و ۷۲۷ راننده در حمل و نقل جاده ای استان  زنجان فعالیت می کنند، اظهار کرد: ۸۳ شرکت در حوزه حمل و نقل و جابه‌جایی کالا و سه پایانه باری در استان فعال است.   

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، گفت: طی هشت ماه امسال بیش از ۵۳۱ هزار نفر از طریق ناوگان جاده ای استان جا به جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد کاهش دارد و علت این کاهش هم به علت بیماری کرونا است. 

علی اکبری با بیان اینکه پنج پایانه مسافربری در استان زنجان وجود دارد، تاکید کرد: طی هشت ماه امسال هم بیش از شش میلیون تن بار از طریق ناوگان جاده ای استان جا به جا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳۵درصد رشد دارد. 

وی با بیان اینکه سه ترمینال در استان روزانه به خوبی از نظر بهداشتی ضد عفونی می‌شود، ابراز کرد: در راستای کاهش بیماری کرونا ماسک رایگان در اختیار رانندگان قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، با بیان اینکه استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه روستایی و راه اصلی و فرعی دارد، گفت: از این میزان یک هزار و ۶۲۰ کیلومتر  راه اصلی، فرعی، بزرگراه و آزاد راه بوده و  چهار هزار و ۲۰۰ کیلومتر هم راه روستایی است. 

کد خبر: ۶۱٬۸۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha