۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
تولید تبلت های ارزان قیمت HUAWEI | غنی سازی کلاس های مجازی با تبلت های جدید
معرفی تبلت های آموزش محور

تولید تبلت های ارزان قیمت HUAWEI | غنی سازی کلاس های مجازی با تبلت های جدید

شرکت هواوی در جدیدترین رخداد خود، از دو تبلت MatePad T۱۰ و MatePad T۸ رونمایی کرد؛ این دو تبلت دارای ابزار و عملکردهای مناسب برای برگزاری کلاس های مجازی بوده و در مقایسه با سایر نمونه های موجود در بازار، بسیار مقرون به صرفه تر می باشند.

بازار؛ گروه فناوری اطلاعات: از چندین دهه گذشته سیستم آموزش با سبک و سیاق مشابهی پیش می رفت، اما پاندمی ویروس کرونا تمامی معقوله های زندگی ما را به هم ریخت؛ یکی از مهم ترین  بخش هایی که بیشترین تاثیر پذیری را تجربه کرد، امر آموزش در نهادهای مرتبط بود. تعطیلی مراکز آموزش و برگزاری کلاس های مجازی چالش دیگری را به روی خانواده و محصلین باز کرد و نبود ابزار مناسب و کاربردی باعث شد بسیاری از شاگردان دسترسی به حداقل آموزش مجازی را نیز از دست بدهند. بالا بودن قیمت تبلت های بازار نیز مزید بر علت شد و در پی آن دسترسی بیش از قبل  کاهش یافت.
با این اوصاف، گوشی های همراه و تبلت های  هوشمند سریعا وارد دستور کار آموزشی شدند، البته بسیاری از این گجت های هوشمند پاسخگوی نیازهای اولیه کاربران در امر آموزش بودند، اما باز هم برخی مشکلات ساختاری  و نرم افزاری، از لذت آموزش مجازی کاستند. در این راستا، شرکت هواوی نسل جدیدی از تبلت های مخصوص آموزش را برای دانشجویان و دانش آموزان رونمایی کرد که به راحتی برای هرگونه فعالیت آموزشی اعم از قرائت کتاب مجازی و  برگزاری ویدئو کنفرانس مناسب خواهند بود. دو تبلت آموزشی  مت پد T۱۰ و مت پد T۸ نام دارند که نتنها برای بزرگسالان مناسب خواهند بود، بلکه کودکان هم می توانند به راحتی از آنها استفاده کنند؛ در ادامه این گزارش به بررسی ویژگی های  این دو مدل جدید و آموزش محور خواهیم پرداخت.

۸ MatePad T

این دو  تبلت ها دارای قیمت مناسب بوده و از ویژگی های ساختاری یکپارچه برای مطالعه و آموزش برخوردار هستند. این تبلت ها دارای قابلیت پشتیبانی از سیم کارت می باشند و اینترنت های  ۴G یا ۳G را  برای کاربران ممکن خواهند ساخت. تبلت ۸ MatePad T داری قطعه پردازش گر ۸ هسته ای  مدیاتک MT۸۷۶۸ با قدرت و ۲ گیگابایت حافظه رم است. برای نصب برنامه‌ها حافظه داخلی  ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت در دسترس کاربر است و امکان نصب کارت حافظه  میکرو با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت را نیز دارا می باشد. این تبلت با سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری مدرن EMUI ۱۰ ارائه می‌شود که دارای انبوهی از قابلیت‌های شخصی‌سازی است.
 MatePad T۸ هواوی یک تبلت اقتصادی است و دارای یک  طراحی مُدرن با رنگ آبی دریا است  که بیشتر به رنگ مشکی نزدیک است. این تبلت از قاب پشتی فلزی بهره می‌برد و بسیار مقاوم می باشد. صفحه نمایش ۸ اینچی این تبلت مطلوب بسیاری از کاربران است و مانور دهی در برنامه های آموزشی را بسیار تسهیل کرده است، این تبلت  از یک باتری پرظرفیت ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت به عنوان منبع تغذیه استفاده می کند  و نیاز مدام به شارژ گیری در طی روز را کاهش می دهد. دوربین ۵ مگا پیکسلی پشتی و دوربین سلفی ۲ مگا پیکسلی برای ویدئو کنفرانس ها کاملا مناسب می باشند.

لازم به ذکر است، این تبلت علاوه بر پشتیبانی از بلوتوث ۵ و وای فای؛ این تبلت از سیم کارت ۴G با سرعت دانلود و آپلود مطابق Cat-۷ DL / Cat-۱۳ UL نیز بهره گرفته است.   این تبلت به درگاه USB ۲.۰ مجهز است که در کنار شارژ باتری و انتقال فایل‌ها، از OTG هم پشتیبانی می کند تا کاربر به آسانی هرچه تمام‌تر قادر به انتقال و جابه‌جایی فایل‌ها میان دستگاه‌های مختلف باشد. قسمت صوتی این تبلت بی نظیر است که با یک اسپیکر ، یک جک ۳.۵ میلی متری صدا، افکت های صوتی مخصوص شرکت هواوی تجربه لذت بخشی را به کاربران ارائه خواهند کرد.

۱۰ MatePad T
تبلت مت پد تی ۱۰ هواوی نیز  در رنگ آبی عرضه شده است و دارای  ابعاد ۲۴۰.۲x۱۵۹x۷.۸۵ میلی متر، وزن ۴۵۰ گرمی  و ضخامت کمتر از ۸ میلی متر است، این تبلت باریک در عین بهره‌مندی از سخت افزارهای کارآمد، دارای طراحی زیبا، دوربین های کارامد، باتری پرظرفیت، سیستم عامل بروز، و صفحه نمایش با کیفیت خوب و با قیمت مناسب است. در حقیقت، تبلت ۱۰ MatePad T دارای صفحه نمایش بزرگتری در مقایسه با ۸ MatePad T است که  برابر با ۹.۷ اینچ  با وضوح تصویر ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسل، توانایی نمایش ۱۶.۷ میلیون رنگ مختلف و تراکم پیکسلی ۱۵۶ پیکسل در هر اینچ است، که آن را به گزینه مناسبی برای مطالعه تبدیل کرده است. نوع صفحه نمایش این تبلت IPS است که زاویه دید گسترده ای را برای کاربران ایجاد خواهد کرد. همچنین قابلیت Eye Comfort به کار رفته در این محصول، کاهش نور مضر و محافظت از چشمان کاربران را تضمین خواهد کرد

این تبلت دارای یک پردازش گر هشت هسته ای پرقدرت  Kirin ۷۱۰A با ۲ گیگابایت حافظه رم است و از سیستم عامل ۱۰ با روابط کاربری  EMUI ۱۰.۱ بهره برده است. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به  دوربین  پشتی ۵ مگا پیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگا پیکسلی اشاره کرد؛ در کنار سایر موارد، می توان به باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری، پخش ویدئوهای mp۴ و ۳gp با شتاب‌دهنده سخت افزاری، پخش فایل‌های صوتی با فرمت‌ های مختلف نظیر MP۳، FLAC و MIDI ، اشاره کرد.
گفتنی است، این تبلت در کنار استفاده از اینترنت سیم کارت، از طریق وای فای دو بانده پرسرعت نیز به اینترنت متصل  می شود  و از  بلوتوث نسخه ۵ و درگاه ارتباطی مدرن USB Type-C  نیز پشتیبانی می کند.   MatePad T۱۰ از یک جفت بلندگو در طرفین دستگاه بهره می‌برد و قادر به ارائه صدای استریو با حجم مناسب و  اعمال تنظیمات صوتی پیشرفته  است و در کنار ان از یک صدای بلند، شفاف و فراگیر بهره می برد که یک تجربه صوتی لذت‌بخش را در پخش موسیقی، تماشای فیلم و مکالمه تصویری فراهم می‌کند.

کد خبر: ۶۱٬۷۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha