۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
پرداخت یارانه معیشتی حاصل تلاش نمایندگان مجلس برای همراه کردن دولت
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد

پرداخت یارانه معیشتی حاصل تلاش نمایندگان مجلس برای همراه کردن دولت

رحیمی مظفری، عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: نمایندگان با تلاش‌های بسیار توانستند دولت را با خود همراه کنند تا مردم از فواید یارانه معیشتی بهره‌مند شوند، لذا مجلس از هر شخص یا نهادی که در راستای کاهش مشکلات مردم قدم بر دارد قدردانی می‌کند.

به گزارش بازار، عبدالعلی رحیمی مظفری با اشاره اظهارات امروز رئیس جمهور درخصوص برنامه‌ریزی برای اجرای قانون پرداخت یارانه معیشتی مجلس، گفت: امیدواریم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهید سلیمانی مبنی بر ضرورت وحدت دستگاه‌ها به‌منظور حل مشکلات مردم، دولت بپذیرد؛ مجلس ریل‌گذار است و بزرگترین حسن یک دولت این است که بتواند مجری قانون باشد نه اجراکننده تصمیمات سلیقه‌ای.

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس با تلاش‌های بسیار توانست دولت را با خود همراه کند تا مردم از فواید یارانه معیشتی بهره‌مند شوند، افزود: مجلس از هر شخص یا نهادی که در راستای کاهش مشکلات مردم قدم بر دارد قدردانی  می‌کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم زمانی امیدوار می‌شوند که هم‌افزایی میان دولت و مجلس و تمامی مسئولان را به وضوح مشاهده کنند و بتوانند به یک آسایش و رفاه نسبی برسند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور امروز (شنبه ۲۹ آذر ماه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای پرداخت یارانه معیشتی به مردم، گفت: در این رابطه تلاش شد تا برای افرادی که حقوق ثابت ندارند، در ۴ ماه، یک کمک معیشتی را برای هر خانواده در نظر بگیریم، البته قرار بود بابت هر فرد خانواده ۱۰۰ هزار تومان پرداخت شود، اما بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی مقرر شده که به برخی از آنها ۱۲۰ هزار تومان پرداخت شود.

رئیس جمهور ادامه داد: ما مصوبه دولت را با مصوبه مجلس شورای اسلامی تلفیق و هماهنگ کردیم، که بر اساس آن افرادی مانند مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، هر نفر ۱۲۰ هزار تومان  و بقیه ۱۰۰ هزار تومان در این ۴ ماه دریافت کنند.

کد خبر: ۶۱٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha