۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
 ضعف ولتاژ برق در غرب مازندران رفع شد/ اجرای مانور تعمیرات
مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران:

ضعف ولتاژ برق در غرب مازندران رفع شد/ اجرای مانور تعمیرات

نوشهر- فرح زاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: ۱۵۲ اکیپ روشنایی و فنی برای رفع ضعف ولتاژ برق منطقه غرب استان در قالب مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی برق فعالیت کردند.

کیوان فرح زاده در گفتگو با خبرنگار بازار در حاشیه مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق، تعدیل چراغ های روشنایی، معابر و اصلاح ولتاژ در سطح شهرستان های هشت گانه غرب مازندران اظهار داشت: همکاران این شرکت در حال تعویض چراغ های قدیمی با چراغ های ال ای دی هستند و از ابتدای سال تاکنون با تعامل با شهرداری ها و شوراهای اسلامی غرب مازندران دو هزار و ۶۵۵ دستگاه چراغ روشنایی معابر تعویض شده است.

وی با بیان اینکه همکاران این شرکت در حال ارائه خدمات فنی و تعویض چراغ ها هستند، گفت: همکاران در راستای دستور صادر شده برای تعویض چراغ ها در منطقه غرب مازندران با ۴۴ اکیپ روشنایی، هشت اکیپ ایمنی و نظارت در قالب ۱۳۰ نیروی عملیاتی مشغول فعالیت هستند.

فرح زاد یادآور شد: بیش از هشت دستگاه بالابر در ۱۱ حوزه عملیاتی به کارگیری شد و در مجاورت بلوارها و مسیرهای بزرگراه ها هرگونه چراغ های مازاد جمع آوری می شود و در نشتارود نیز نزدیک به ۳۰۰ دستگاه چراغ قدیمی جمع آوری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران یادآور شد: براساس طرح ملی چاوش در مناطق مختلف غرب استان نسبت به رفع ضعف ولتاژ براساس دیتاهای فنی تهیه شده اقدام کردند و قریب به چهار کیلومتر سیم به کابل خودنگهدار تبدیل می شود.

فرح زاد در ادامه افزود: افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، بهبود کیفیت برق تحویلی به مشترکان و افزایش سطح رضایتمندی مشترکان از دیگر اهداف برگزار این مانور است.

وی نصب پنج پست هوایی در مناطق دارای ضعف ولتاژ و احداث سه کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: همچنین در برنامه کاری در راستای کاهش سوخت گاز، ۲۰۰ دستگاه چراغ را در منطقه تعمیر خواهند کرد.

کد خبر: ۶۱٬۶۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha