۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
عرضه برنج ایرانی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان همدان
معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در همدان خبر داد:

عرضه برنج ایرانی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان همدان

همدان - چهاردولی؛ معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان همدان از عرضه و فروش برنج ایرانی توسط این ستاد در استان همدان خبر داد.

علی چهاردولی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در راستای تامین کالاهای اساسی مردم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان همدان نسبت به راه اندازی سایت «هست اینجا» اقدام کرده است، گفت: از طریق این سایت کالاهای ضروری و اساسی با قیمت مناسب و کیفیت عالی عرضه می شود.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان همدان با اشاره به اینکه این ستاد فروش برنج ایرانی طارم درجه یک را با قیمت مناسب آغاز کرده است، افزود: در حال حاضر فروش برنج ایرانی طارم درجه یک به قیمت هر کیلو گرم ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان از طریق سایت (هست اینجا) انجام می شود.

وی با بیان اینکه در این طرح هر فرد می تواند از طریق کد ملی نسبت به خرید سه کیسه ۱۰ کیلویی برنج اقدام کند، گفت: این اقدام برای کنترل بازار و کاهش قیمت برنج و در شرایطی که بسیاری از مشاغل به دلیل شیوع کرونا دچار آسیب شدند در تمام شهرستان های استان همدان انجام می‌شود.

چهاردولی همچنین با یادآوری اینکه در سایت « هست اینجا» فروش ماسک، مواد ضدعفونی کننده و لوازم التحریر برنامه ریزی شده است، گفت: طی ۱۰ روز آینده فروش تبلت دانش آموزی از طریق این سایت نیز کلید می خورد.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان همدان با تاکید بر اینکه در حال حاضر سامانه فروش برنج باز است و مردم می توانند برای خرید اقدام و ثبت نام کنند، گفت: فروشن ماسک و مواد ضدعفونی کننده نیز طبق روال قبل در حال انجام است و تا ۱۰روز آینده فروش تبلت دانش آموزی و لوازم التحریر آغاز می شود.

وی عنوان کرد: کسانی که قصد خرید از سامانه را دارند می‌توانند از طریق ثبت کدملی خود در وب سایتhastinja.ir اقدام کنند.

کد خبر: ۶۱٬۶۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha