۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اردبیل در اولویت هزینه کرد بودجه ۱۴۰۰
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل مطرح کرد؛

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اردبیل در اولویت هزینه کرد بودجه ۱۴۰۰

اردبیل- شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل گفت: در راستای اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی و نیز تأمین اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان به دنبال صرف بودجه ۱۴۰۰ به شکل مناسب و برای به حداقل رساندن محرومیت هستیم.

داوود شایقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی و نیز تأمین اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و زیربنایی، به دنبال صرف بودجه ۱۴۰۰ به شکل مناسب و برای به حدأقل رساندن محرومیت هستیم.

وی افزود: تأمین اعتبارات برای توسعه برنامه‌های گردشگری و نیز استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران و فعالان گردشگری یک اولویت اساسی است و در این زمینه در اردبیل با همکاری مسئولان و دستگاه‌های مربوطه اقدامات مناسبی انجام یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل گفت: اجرای چندین پروژه راهسازی استان با بهره‌گیری از منابع ملی به نوبه خود پابرجاست و در این زمینه تمام سعی و تلاش ما توسعه بزرگراه‌ها و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است که به همین منظور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

شایقی ادامه داد: توجه جدی به احداث بزرگراه‌ها و اجرای طرح‌های مختلف کشاورزی، گردشگری و صنعتی اولویت اساسی است و در این زمینه با حمایت جهاد کشاورزی تسهیلات مناسبی برای اجرای این طرح‌ها در نظر گرفته شده است که بدون شک خروجی‌های مثبتی به دنبال خواهد داشت.

وی اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۰ اولویت‌بندی اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود و در این زمینه از هم‌اکنون نیازمند اجرای برنامه‌های اساسی و مدون هستیم تا بتوانیم به این شکل به تمامی اهداف خود دست یافته و مشکلات موجود را از سر راه برداریم.

کد خبر: ۶۱٬۵۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha