۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
پرتفوی بورسی «وسخوز» ۱۸۵ هزار میلیارد ریال بزرگتر شد

پرتفوی بورسی «وسخوز» ۱۸۵ هزار میلیارد ریال بزرگتر شد

شرکت سرمایه گذاری استان خوزستان با توجه به فعالیت یکساله خود اعلام کرد که پرتفوی بورسی خود را توانسته ۱۸۵ هزار و ۳۵۲ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال بزرگتر کند.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه گذاری استان خوزستان در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹، سود هرسهم را ۳۹ریال اعلام کرد.

این شرکت در یکسال مالی سود عملیاتی خود را ۱۰هزار و ۲۸۲میلیارد ریال، سود خالص را ۱۰۱میلیارد و ۲۸۲میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۹۶هزار و ۲۶۸میلیارد ریال منتشر کرد.

وسخوز در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اعلام کرد با رشد ۱۸۵هزار و ۳۵۲میلیارد و ۸۴۴میلیون ریالی همراه شده است که بهای تمام شده آن با رشد ۵۱۳هزار و ۷۲۰میلیارد ریالی به مبلغ ۵۱۳هزار و ۷۲۰میلیارد ریال رسید. همچنین ارزش بازار آن با افزایش ۶۹۹هزار و ۷۳میلیارد ریالی به ۶۹۹هزار و ۷۳میلیارد ریال بالغ شده است.

این شرکت سهام بورسی خریداری شده دوره مالی مورد گزارش را ۵۱۳هزار و ۷۲۰میلیارد و ۱۵۹میلیون ریال منتشر کرد.

هیات مدیره این شرکت در نظر دارد که سهام خود را در شرکت های سودده سرمایه پذیر به نحوی حفظ کند و برنامه هایی را مد نظر قرار دهد تا سهامداران روش غیر مستقیم سهام خود را نگهدارند، از سود و مزایای آتی شرکت های مذکور بهره مند شوند و شرکت بتواند از سود حاصله در رونق و توسعه برنامه های استان نقش مثبتی ایفا کند.

وسخوز در نظر دارد در پروژه های درآمدزای استانی مشارکت کند و در حفظ و ارتقای سهام مشمولین غیرمستقیم در پرتفوی شرکت تلاش مضاعف داشته باشد.

کد خبر: ۶۱٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha