۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
بیش از ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به اصناف سیستان و بلوچستان پرداخت شد
رئیس صمت سیستان و بلوچستان:

بیش از ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به اصناف سیستان و بلوچستان پرداخت شد

زاهدان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۵۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات به اصناف آسیب‌دیده ناشی از کرونا در این استان تا کنون پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، داوود شهرکی اظهار داشت: در راستای حمایت از واحدهای صنفی آسیب‌دیده به ۵۰۰ واحد در سراسر استان سیستان و بلوچستان تسهیلات کرونا پرداخت شد.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا در جهان باعث تعطیلی صنوف و مشاغل زیادی شده و در سیستان و بلوچستان نیز همانند سایر نقاط کشور برخی رسته‌های صنفی متضرر شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: مرکز امور اصناف و بازرگانان با اعلام لیست رسته‌های صنفی مشمول دریافت تسهیلات حمایتی آسیب دیده از ویروس کرونا از مشاغل مذکور درخواست کردند تا برای نام‌نویسی به سامانه وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: افزون‌بر ۴۶ هزار و ۴۸۹ واحد صنفی در رسته‌های تولیدی، خدمات فنی - توزیعی، خدماتی در قالب ۱۶۲ اتحادیه صنفی در سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت بوده و آمار اشتغال ایجادشده در بخش اصناف ۱۱۶ هزار و ۲۲۲ است.

کد خبر: ۶۱٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha