۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
ایجاد ۷ هزار شغل پایدار در تهران تا پایان ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران اعلام کرد

ایجاد ۷ هزار شغل پایدار در تهران تا پایان ۱۴۰۰

پرنیان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: در صورت واگذاری ۱۰۰ هکتار زمین در شهرک صنعتی نصیرآباد، هفت هزار شغل پایدار مستقیم تا یک سال و نیم آینده در این شهرک ایجاد می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، صابر پرنیان با بیان این مطلب، افزود: خواست تولیدکنندگان و صنعتگران شهرستان رباط کریم توسعه شهرک صنعتی نصیرآباد بوده و این شهرک صنعتی متراکم ترین شهرک صنعتی کشور است.

وی با بیان اینکه در جلسه‌ای مشترک، مسئولان مربوطه به بررسی مشکلات تامین اجتماعی و دارایی (صدور مفاصا حساب سالیانه در جهت عدم انباشت بدهی واحدها و جلوگیری از جرائم دیرکرد) پرداختند، بیان کرد: بررسی یک درصد ارزش افزوده سهم شهرک‌های صنعتی و طرح توسعه ۱۰۳ هکتار ضلع غربی شهرک صنعتی نصیرآباد در این جلسه بحث و مورد بررسی قرار گرفت.

پرنیان گفت: در شهرک‌های صنعتی باید مرزبندی‌ها اصلاح و واگذاری زمین در شهرک صنعتی نصیرآباد با سند تک برگ انجام شود.

وی ادامه داد: آب پایدار برای شهرک‌های صنعتی از طریق آب منطقه‌ای و پروژه الغدیر که خط انتقال آب در حال اجرا است تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران اضافه کرد: اموال ۲۰ واحد مستقر در شهرک صنعتی نصیرآباد به‌ دلیل بدهی بانکی توقیف شده که هرچه سریع‌تر باید رفع شود زیرا اینکار منجر به فعال شدن و بازگشت آن واحدها به چرخه تولید کشور می‌شود.

گفتنی است که شهرک صنعتی نصیرآباد به وسعت ۲۶۰ هکتار در راستای ساماندهی مشاغل و واحدهای تولیدی در سال ۱۳۶۹ در «محور تهران - رباط کریم ۲ کیلومتر مانده به شهر رباط‌کریم باند جنوبی جاده کیلومتر ۳۰ جاده قدیم تهران-ساوه» تاسیس شد.

صنایع مجاز برای استقرار در این شهرک: غذایی و آشامیدنی، شیمیایی و پلاستیک، فلزی و ماشین سازی، برق و الکترونیک، نساجی و پوشاک، سلولزی و کانی غیر فلزی است.

کد خبر: ۶۱٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha