۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
مردم متحیر از قیمت تخم مرغ؛ مسئولان همچنان پاسکاری می کنند
بازار بررسی می کند؛

مردم متحیر از قیمت تخم مرغ؛ مسئولان همچنان پاسکاری می کنند

کرج- در حالی کانون سراسری تخم مرغ خبر از دپو و عدم عرضه تخم مرغ توسط پشتیبانی امور دام تهران و البرز می دهد و گرانی تخم مرغ را مرتبط به این امر می داند که مسئولان استانی البرز این ادعا را رد کرده و اظهار می کنند روزانه ۱۰ تن تخم مرغ با قیمت مصوب تنظیم بازار در استان توزیع می شود.

بازار؛ گروه استان ها: به گفته دبیر کانون سراسری مرغ تخم گذار بررسی‌های میدانی از مرغ داری‌ها و سیستم پخش داخل شهر تهران و البرز حاکی از آن است که تخم مرغ جمع آوری شده توسط شرکت پشتیبانی امور دام دپو شده و به بازار نمی‌رسد. سید فرزاد طلاکش افزود: شبکه توزیع تخم مرغ، مشکلات زیادی دارد و واسطه گری‌ها هم باعث افزایش قیمت این محصول در بازار شده است.

پیرو خبر جمع آوری تخم مرغ توسط پشتیبانی امور دام و عدم توزیع که منجر به افزایش قیمت بی رویه در تهران و البرز شده، رحمت اله شفائی مدیر پشتیبانی امور دام البرز در پاسخ و پیگیری خبرنگار بازار گفت: سازمان جهاد کشاورزی طبق هماهنگی با اتحادیه مرغداران برای توزیع تخم مرغ اقدام کرده و پشتیبانی امور دام در توزیع نقشی نداشته است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان البرز نیز در پاسخ به پیگیری بازار گفت: طبق هماهنگی انجام شده با ستاد تنظیم بازار روزانه ۱۰ تن تخم مرغ با قیمت مصوب تنظیم بازار در بازار و میادین البرز توزیع می شود و مشکل برای توزیع تخم مرغ در استان نداریم.

مجتبی تقی زاده افزود: پشتیبانی امور دام استان نقشی در این توزیع ندارد و از طریق ستاد تنظیم بازار و اتحادیه تخم مرغ در استان توزیع می شود.

حال در این آشفته بازار به وجود آمده در بازار تخم مرغ مردم نمی دانند که بالاخره سرمنشاء این گرانی از کجاست و داستان مرغ و تخم مرغ هم چنان ادامه دارد.

کد خبر: ۶۱٬۴۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha