۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
مردم، خرابی شبکه برق را لحظه ای گزارش کنند
معاون هماهنگی توزیع توانیر بیان کرد

مردم، خرابی شبکه برق را لحظه ای گزارش کنند

رخشانی مهر، معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: مردم می‌توانند اشکالات و ایرادهای شبکه برق در سراسر کشور را به صورت لحظه‌ای اطلاع دهند.

به گزارش بازار، غلامعلی رخشانی مهر با اشاره به این که از این پس هموطنان در سراسر کشور می‌توانند مشکلات و خرابی‌های شبکه‌های توزیع را از طریق اپلیکیشن برق من یا شماره ۱۲۱ اعلام کنند، تاکید کرد: امکان بارگذاری عکس، فیلم و متن در این اپلیکیشن وجود دارد و مشترکان می‌توانند در صورت مشاهده مشکلات شبکه و خرابی‌ها نسبت به گزارش آن به صورت لحظه‌ای اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شبکه توزیع برق کشور متشکل از ۶۰۰ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۳۰۰ هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف، و بیش از ۸۰۰ هزار ترانسفورماتور هوایی و زمینی است گفت: این حجم از تاسیسات همواره تعمیر و نگهداری می‌شود، اما امسال برای ایجاد هم افزایی بیشتر، ۱۲ برنامه سراسری تنظیم شد تا در قالب آن بتوانیم تعمیرات شبکه را انجام دهیم.

رخشانی مهرافزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، ۱۲ محور اصلی برای تعمیرات سراسری در پنجشنبه و جمعه آخر هرماه تدوین شده است.

وی اضافه کرد: در قالب این برنامه، حدود ۱۲۰۰ اکیپ عملیاتی با شعار مبنایی تامین نیروی برق برای شهروندان و با محور اصلی که ماهانه اعلام می‌شود، برای انجام تعمیرات اقدام می‌کنند.

رخشانی مهر با بیان این که دور بعدی تعمیرات، ویژه تعویض کابل‌های خودنگهدار و اصلاح شبکه‌های فرسوده خواهد بود، خاطرنشان کرد: بر این اساس در مکان‌هایی که شبکه‌ها در حریم هستند و مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می‌کنند، اقدام به اصلاح شبکه خواهد شد.

کد خبر: ۶۱٬۳۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha