۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
 ۹۷ کارخانه مازندران از تملک بانک‌ها خارج شدند/ پرداخت تسهیلات کرونایی
استاندار مازندران:

۹۷ کارخانه مازندران از تملک بانک‌ها خارج شدند/ پرداخت تسهیلات کرونایی

نوشهر- استاندار مازندران با اشاره به احیای ۶۰ واحد تولیدی استان در سال جاری گفت: ۹۷ واحد تولیدی نیز از تملیک بانک‌ها خارج شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان پیش ازظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح نیروگاه زباله سوز نوشهر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به عزم و جدیت دولت برای احیای واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال اظهار داشت: در سال جاری تاکنون بیش از ۶۰ واحد تولیدی در استان احیا و به مدار تولید بازگشتند.

وی با اظهار اینکه بیش از ۱۸۵ واحد تولیدی در استان تحت تملک بانک ها بودند، افزود: با تلاش ستاد تسهیل و همکاری دستگاه ها و بانک ها در قالب برنامه جهش تولید شمار آن ها به ۸۸ واحد واحد کاهش یافته است.

وی با عنوان اینکه ۹۷ واحد از تملک بانک‌ها خارج شدند، گفت: از مجموع واحدهای تحت تملک بانک ها ۳۰ واحد فعال و بقیه غیرفعال هستند.

استاندار مازندران درباره پرداخت تسهیلات جبران خسارت کرونا با بیان اینکه مازندران از استان های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات است، گفت: بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بخش های مختلف پرداخت شده است.

حسین زادگان همچنین مدیریت پسماند در استان را امری بسیار مهم برشمرد و گفت: دولت تاکنون اعتبارات زیادی را در این بخش در استان هزینه کرده و خوشبختانه محدودیت اعتباری در این زمینه ندارد.

وی از تهیه نقشه پسماند در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه اعتبارات پسماند در استان دو برابر شده و با راه‌اندازی کارخانه‌های زباله‌سوز نوشهر و ساری، دغدغه‌های پسماند در استان کاهش می یابد.

کد خبر: ۶۱٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha