۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
۲۶۲ حادثه در زنجان رخ داده است
مدیرکل مدیریت بحران زنجان:

۲۶۲ حادثه در زنجان رخ داده است

زنجان -مدیرکل مدیریت بحران زنجان، گفت: طی ۱۱ ماهه امسال ۲۶۲ حادثه در زنجان رخ داده که بیشترین حوادث رخ داده مربوط به بارش برف و وقوع کولاک و بوران بوده است.

به گزارش خبرنگار بازار، توحید سلیمی  شامگاه پنج شنبه در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، گفت: همه تمهیدات لازم اتخاذ شد تا کم‌ترین مشکل به هنگام بروز حوادث طبیعی در استان رخ دهد.

وی با بیان اینکه تلاش شده حوادث به وقوع پیوسته را به خوبی در استان مدیریت کنیم، اظهار کرد:تلاش در راستای کمک‌رسانی به مردم سایر استان‌ها از جمله گیلان در این زمینه مثال‌زدنی بود و استان برتر در این خصوص بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، گفت: عوامل راهداری یکی از دستگاه‌های پرتلاش به هنگام بروز حوادث است که توانست در کم‌ترین زمان ممکن نسبت به بازگشایی مسیرهای اصلی و راه‌های روستاهای مسدود در استان فعالیت خوبی را داشته باشد. 

سلیمی ابراز کرد: طی ۱۱ ماهه امسال ۲۶۲ حادثه در استان رخ داده که بیشترین حوادث رخ داده مربوط به بارش برف و وقوع کولاک و بوران بوده است.

وی افزود: بیشترین حوادث رخ داده در استان طی ۱۱ ماهه امسال مربوط به بارش برف ۱۰۹ مورد معادل ۴۲ درصد است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، تصریح کرد: طبق اعلام هواشناسی و با توجه به گرم بودن هوا، بارش‌های روزهای آینده در این استان به صورت باران خواهد بود.

سلیمی افزود: با توجه به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در این راستا تمام عوامل راهداری استان تلاش کرده‌اند تا همه مسیرها باز شود و مشکلی برای برگزاری انتخابات در استان  وجود ندارد.

کد خبر: ۶٬۱۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha