۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
​افزایش ۳.۵ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل مطرح کرد؛

​افزایش ۳.۵ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل

اردبیل - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش ۳.۵ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار،  علی رحمتی ظهر پنج شنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان اصلاندوز با بیان اینکه نود و هشت میلیون و ۵۳ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است گف: این میزان تردد توسط ۶۴ سامانه تردد شماری در ۱۱ ماه گذشته به ثبت رسیده که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳/۵ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل با اشاره به اینکه بیشترین تردد با ۱۰ میلیون و ۱۲۱ هزار مورد در محور اردبیل–آستارا و بالعکس به ثبت رسیده  است گفت: در محور اردبیل سه راهی سرعین و بالعکس ۸ میلیون و ۶۲۰ هزار تردد و اردبیل _ مغان و بالعکس محدوده سه راهی صحرا نیز ۶میلیون و ۷۹۵ هزار تردد به ثبت شده است.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل میانگین سرعت استان را در مدت یاد شده ۷۰ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: عملیات نصب ۱۶ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای مشکین شهر پارس آباد و اردبیل سرچم درحال انجام است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل هوشمندسازی جاده های استان را از جمله برنامه های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد:علاوه بر ۶۴ سامانه تردد شماری ۴۰ دوربین نظارت تصویری،۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت نیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

کد خبر: ۶٬۱۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha