۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
آغاز دوگانه سوز کردن تاکسی‌های اینترنتی در همدان/ ۲۰۰۰ خودرو دوگانه سوز شدند
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خبر داد:

آغاز دوگانه سوز کردن تاکسی‌های اینترنتی در همدان/ ۲۰۰۰ خودرو دوگانه سوز شدند

همدان - روستایی؛ مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از آغاز ثبت نام دوگانه سوز کردن یارانه ای تاکسی‌های اینترنتی و آژانس ها تا دو هفته آینده خبر داد.

امین روستایی در گفتگو با خبرنگار بازار از شروع ثبت نام دوگانه سوز کردن یارانه ای تاکسی‌های اینترنتی و آژانس ها تا دو هفته آینده خبر داد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: ثبت نام و گازسوز کردن خودروهای عمومی و وانت بار چند ماهی است آغاز شده و همچنان ادامه دارد و در آینده نزدیک شاهد گاز سوز کردن یارانه ای خودروهای اینترنتی و آژانس های جابجایی بار و مسافر خواهیم بود.

وی افزود: آمار تعداد تاکسی‌های اینترنتی جمع آوری و استخراج شده که پیش بینی های انجام شده نشان از استقبال دارندگان این نوع خودروها دارد.

روستایی یادآور شد: اکنون دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی تاکسی و وانت بار در حال انجام است و تاکنون حدود دو هزار خودرو در منطقه همدان با استفاده از تسهیلات رایگان وزارت نفت دوگانه سوز شده اند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان درباره ثبت نام مسافربرهای شخصی گفت: تبدیل خودروهای شخصی از بنزین سوز به دوگانه سوز در این طرح همانند رویه تبدیل سوخت خودروهای عمومی نیست بلکه درصدی از مبلغ از منابع دولت تأمین و مابقی را دارنده خودرو تقبل خواهد کرد.

روستایی عنوان کرد: تنوع پلاک‌های انتظامی و اعمال محدودیت های کرونایی، راه اندازی زیر ساخت‌های لازم را با اندکی تأخیر مواجه کرد اما خوشبختانه مجوزهای لازم برای اجرای طرح یارانه ای دوگانه سوز کردن تاکسی های اینترنتی و آژانس‌ها گرفته شده و به زودی در کشور و به تبع آن در استان کلید خواهد خورد.

کد خبر: ۶۱٬۱۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha