۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
ششمین همایش مالی اسلامی آغاز به کار کرد
صبح امروز؛

ششمین همایش مالی اسلامی آغاز به کار کرد

ششمین همایش مالی اسلامی انجمن مالی اسلامی ایران، با موضوع «حکمرانی مطلوب و تاثیر آن بر بازارهای مالی» از صبح امروز (چهارشنبه) آغاز شده است.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، در این همایش که به صورت آنلاین و مجازی در بستر اسکای روم برگزار می شود، پژوهشگران به ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه مالی اسلامی از منظر بانک، بیمه و بورس خواهند پرداخت.

این همایش، امسال حاوی ۴ پنل تخصصی در موضوعات مالی اسلامی است و حاکمیت مطلوب و تاثیر آن بر بازارهای مالی موضوع پنل ویژه همایش خواهد بود 

موضوع پنل دوم ماهیت سهام و حقوق و منافع ناشی از آن و پنل سوم نیز شامل نشست تخصصی ارایه مقالات منتخب همایش است.  از ۲۱ مقاله که به دبیرخانه همایش رسیده، ۱۴ مقاله حائز شرایط لازم شناخته و پذیرفته شده است که در کتاب مجموعه مقالات نیز منتشر خواهد شد.

نهایتا در پنل چهارم که بین المللی است، موضوع حاکمیت مطلوب و تاثیر آن بر بازارهای مالی به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.

انجمن مالی اسلامی همه ساله همایش مالی اسلامی را  با همکاری مراکز دانشگاهی و حوزوی، بانک ها، بیمه ها و ارکان بازار سرمایه کشور برگزار میکند و علاقه مندان می توانند برای حضور در ششمین همایش با مراجعه به لینک https://webinar.iaif.ir/ch/ifconference، به صورت مهمان وارد صفحه همایش شوند.

خاطرنشان می شود: انجمن مالی اسلامی ایران از ابتدای تاسیس تاکنون بیش از ۳۰ نشست تخصصی داخلی و بین المللی برگزار کرده است.

کد خبر: ۶۱٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha