۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
تشکیل پرونده ۱۱۷ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه برنج هندی در هرمزگان
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان خبرداد:

تشکیل پرونده ۱۱۷ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه برنج هندی در هرمزگان

بندرعباس- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان از تشکیل پرونده ۱۱۷ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه برنج هندی GTC در استان خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان استان هرمزگان، عبدالرضا پیروی‌منش اظهار داشت: بازرسان این سازمان در پی وصول گزارشی مبنی بر عرضه و توزیع برنج هندی GTC بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار کرد: پس از بازرسی کارشناسان این سازمان محرز شد برنج های مذکور در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و همچنین مربوط به یکی از شهرهای استان است که در بندرعباس دپو و به‌فروش می رسید.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان همچنین اظهار کرد: در پی بازرسی از یک واحد مرغداری در بندرعباس توسط بازرسان این سازمان و اداره کل دامپزشکی مشخص گردید این واحد ۱۰ هزار قطعه مرغ زنده به میزان ۱۵ هزار کیلوگرم عرضه خارج از شبکه داشته است.

وی عنوان کرد: با توجه به گزارش تایید اداره کل دامپزشکی استان و محرز شدن تخلف این واحد مرغداری بازرسان این سازمان پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

پیروی منش در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر: ۶۱٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha