۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳
پرداخت یکهزار و ۸۱۵ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی استان مرکزی
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی خبر داد؛

پرداخت یکهزار و ۸۱۵ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی استان مرکزی

اراک- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از پرداخت یکهزار و ۸۱۵ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی استان خبر داد.

جواد حسنی، در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص طرح ثبت نام واحدهای تولیدی و صنعتی استان مرکزی در سامانه بهین یاب اظهار داشت: ازابتدای شروع طرح پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در استان تهران ۱۷۸ نفر از طریق ثبت نام که ۹۲ واحد به بانک های عامل معرفی و مبلغ دو هزار و ۸۰۱ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی در خصوص تسهیلات رونق تولید با اشاره به کسب رتبه سوم استان مرکزی در کشور گفت: ۵۵۳ واحد صنعتی و تولیدی در این طرح ثبت نام نموده که ۳۳۲ نفر واجد شرایط به بانک های عامل معرفی و یک هزار و ۸۱۵ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای مذکور پرداخت شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در خاتمه خاطر نشان کرد: در آخرین ارزیابی های صورت گرفته استان مرکزی حائز رتبه سوم کشوری در پرداخت تسهیلات رونق تولید و تبصره ۱۸ شده که با همکاری بانک های عامل بهبود جایگاه استان دور از انتظار نیست.

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در آخرین ارزیابی های صورت گرفته استان مرکزی رتبه سوم پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ و رونق تولید را کسب کرده است .

کد خبر: ۶٬۱۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha