۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
رتبه ۸ بورس زنجان در کشور/ درخواست ۱۶ واحد تولیدی برای عرضه اولیه در بورس
مدیر تالار بورس منطقه‌ای زنجان خبر داد

رتبه ۸ بورس زنجان در کشور/ درخواست ۱۶ واحد تولیدی برای عرضه اولیه در بورس

زنجان- نجفی، مدیر تالار بورس منطقه ای زنجان، با بیان اینکه طی سالجاری ورود زنجانی ها به بازار بورس و سرمایه مطلوب است ،گفت: جایگاه بورسی این استان در سطح کشور رتبه هشتم است.

اصغر نجفی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه زنجانی ها مشارکت خوبی در معاملات بورس دارند، گفت: طی چند ماه گذشته حضور مردم در بازار بورس خوب بوده است. 

وی با بیان اینکه ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی استان زنجان برای عرضه اولیه در بورس درخواست دادند، اظهار کرد: ۱۶ واحد صنعتی و تولیدی هم دراستان در بازار سرمایه و بورس حضور دارند. 

 مدیر تالار بورس منطقه ای زنجان، با بیان اینکه وارد شدن واحدهای تولیدی و صنعتی استان به  بازار سرمایه و بورس باعث فعال شدن و افزایش ظرفیت تولید واحدهای تولیدی می شود، گفت: امیدواریم طی چند ماه آینده شاهد افزایش معاملات بورس در سطح استان باشیم. 

نجفی با بیان اینکه طی سالجاری ورود زنجانی ها به بازار بورس و سرمایه مطلوب است ، تاکید کرد: جایگاه بورسی این استان در سطح کشور رتبه هشتم می باشد. 

وی با بیان اینکه بورس منطقه ای زنجان به صورت مجازی «وبینار آموزش مقدماتی بورس» برگزار می‌کند، گفت: این دوره آموزشی هر هفته روزهای دوشنبه و سه شنبه ساعت ۱۳برگزار می شود و  متقاضیان می توانند با ورود به  سامانه https://www.skyroom.online/ch/tse/zanjan ورود پیدا کرده و در دوره های آموزشی شرکت کنند و برای ورود به بازار سرمایه سواد بورسی را کسب کنند. 

مدیر تالار بورس منطقه ای زنجان، برلزوم تقویت سواد بورسی مردم در استان تاکید کرد و یاد آورشد: آموزش  بازار سرمایه باعث می شود تا افرادی که تازه وارد هستند دچار مشکل نشوند و دربازار سرمایه موفق عمل کنند. 

کد خبر: ۶۱٬۰۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha