۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
محکومیت طلافروش متخلف در اصفهان/ ۶ ماه خدمت برای تولیدکننده غیرمجاز فیلتر هوا
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد

محکومیت طلافروش متخلف در اصفهان/ ۶ ماه خدمت برای تولیدکننده غیرمجاز فیلتر هوا

اصفهان- فرمانی، مدیرکل استاندارد استان اصفهان گفت: طلافروش عرضه کننده طلا با عیار پایین در اصفهان به یک سال حبس قطعی، ۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی و دو سال ممنوعیت در رسته شغلی تولید طلا محکوم شد.

محمود فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به برخی از پرونده‌های بررسی شده در این اداره کل پس از بازرسی‌های صورت گرفته اظهار داشت: کارشناسان این اداره کل  در بازدید از یک شرکت تولیدی بدون مجوز مقادیر قابل توجهی فیلتر هوای بی کیفیت خودرو را کشف کردند.

پلمب واحد تولیدی غیر استاندارد فیلتر خودرو در اصفهان
وی افزود: این واحد تولیدی پلمب و محصولات غیر استاندارد آن جمع آوری و پرونده این تخلف به مراجع قضایی ارجاع شد.

مدیرکل استاندارد استان اصفهان با بیان اینکه قاضی پرونده پس از بررسی‌های لازم حکم این مدیر متخلف را صادر کرده است، ابراز داشت: بنا بر قانون این مجرم به ۶ ماه خدمت در بیمارستان الزهرا  در بخش بیماران کرونایی محکوم شد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان اداره کل استاندارد استان اصفهان در حفظ حقوق مصرف کننده مصمم است، ادامه داد: در این راستا با کسانی که اعتماد عمومی را نسبت به  نشان استاندارد خدشه دار می‌کنند برخورد قانونی انجام خواهد داد.

فرمانی به مجازات یک تولید کننده مصنوعات گران‌بها در اصفهان نیز اشاره کرد و گفت : این واحد به دلیل عرضه طلای با عیار پایین در بازار محکوم اعلام شده است.

تخلفات را به ۱۵۱۷ گزارش دهید
وی ادامه داد: قاضی پرونده برای این متخلف نیز محکومیت یک سال حبس قطعی، ۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی و دو سال ممنوعیت در رسته شغلی تولید طلا را صادر کرد.

مدیرکل استاندارد استان اصفهان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه تولید و یا عرضه محصولات غیر استاندارد و بی کیفیت، تخلفات را با استفاده از شماره تلفن ۱۴۱۵ به واحد حقوق اداره کل استاندارد اعلام کنند تا برخوردهای لازم صورت گیرد.

کد خبر: ۶۰٬۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha