۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
جی‌دی‌پاور، CT۵ را کم‌استهلاک معرفی کرد
کیفیت نماد همیشگی کادیلاک

جی‌دی‌پاور، CT۵ را کم‌استهلاک معرفی کرد

CT۵ از سوی موسسه معتبر جی‌دی‌پاور به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین خودروهای سال معرفی شده است.

بازار؛ گروه خودرو: نماینده کادیلاک در کلاس سدان میان سایز لوکس که برای نخستین بار در سال گذشته میلادی در نمایشگاه خودرویی نیویورک به نمایش درآمد، با نام CT۵ شناخته می‌شود.
کادیلاک برای آنکه بتواند به مصاف رقبای اروپایی قدرتمند خود چون مرسدس‌بنز، ب‌ام‌و، آئودی و فولکس‌واگن برود، این سدان لوکس خانوادگی را با تفاوت‌های بسیار در زمینه ظاهر و تکنولوژی و بخش فنی آن را به بازار عرضه کرد.  اما در زمینه بخش طراحی و تولید CT۵ از سوی موسسه معتبر جی‌دی‌پاور به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین خودروهای سال معرفی شده است.

علت چنین انتخابی، به پارامترهای چون بررسی کیفیت قطعات، بررسی مواد به کار رفته در کابین خودرو، بررسی خدمات از سوی شرکت و رضایت مشتریان از کیفیت خودرو مورد ارزیابی قرار گرفته است.
بنابراین CT۵ در زمینه قابلیت اطمینان و کیفیت بالاترین امتیاز یعنی ۸۹ را به خود اختصاص داده و در زمینه ضریب اطمینان به امتیاز ۸۶ نائل آمده است.
در این لیست که رقبای دیگر این سدان کوپه مانند کادیلاک چون کیا استینگر، آکورا TLX و لکسوس ES تمامی آن‌ها امتیازی پایین‌تر از ۸۵ را به خود اختصاص داده‌اند و این به معنای کیفیت بالای ساخت کادیلاک است.

کد خبر: ۶۰٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha