۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
۴۷۹ طرح صنعتی مازندران متقاضی تسهیلات رونق تولید هستند
استاندار مازندران:

۴۷۹ طرح صنعتی مازندران متقاضی تسهیلات رونق تولید هستند

ساری - استاندار مازندران گفت: ۴۷۹ طرح صنعتی در استان متقاضی دریافت تسهیلات بسته رونق تولید هستند که باید بررسی های لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین‌زادگان ظهر یکشنبه در ستاد تسهیل و رونق تولید، ارائه تسهیلات بسته رونق تولید را در توسعه اشتغال و بازگشت واحدها به چرخه تولید مهم دانست و گفت: ۴۷۹ پروژه بخش صنعت برای تسهیلات رونق تولید مطرح که ۱۲۳ مورد تایید، ۲۵۲ طرح رد و بقیه نیازمند بررسی دوباره است.

وی همچنین با بیان اینکه در حوزه جهاد کشاورزی نیز از ۱۰۹ طرح ارائه شده، ۸۷ طرح تایید شده است تصریح کرد: در بحث رونق تولید رد مجموع ۱۶۹ طرح تایید، ۶۶ طرح رد شده است.

وی خواستار ارائه طرح های توسعه و فعال کردن واحدهای تولیدی در حوزه اشتغال و رونق تولید شد و گفت: همچنین باید برای بازگشت واحدهای تولیدی ورشکسته به چرخه تولید اقدام کنیم.

استاندار مازندران یادآور شد: اگر پروژه ای توجیه اقتصادی داشته باشد باید تسهیلات رونق تولید ارائه کرد تا این واحدها بتوانند به فعالیت خود و اجرای طرح های توسعه ای اقدام کنند.

حسین زادگان خواستار حمایت بانک ها برای ارائه تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولیدی استان شد.

در این نشست مشکلات واحدهای قطعه سازی مازندران مورد بررسی قرار گرفت، بدهی های واحدهای قطعه سازی و مطالبات آن از شرکت های خودروسازی از مسائل مطرح شده بوده است.

کد خبر: ۶۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha