۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
بلندقامت مرسدس‌بنز با قلب تپنده قدرتمند!
GLE۴۵۰؛ برنده یکی از بهترین پیشرانه‌های سال

بلندقامت مرسدس‌بنز با قلب تپنده قدرتمند!

موتورالکتریکی پیشرفته‌ای که مهندسان مرسدس‌بنز برای سیستم ۴۸ ولتی هیبرید ملایم در نظر گرفته‌اند به نوعی استارتر و ژنراتور است که وظیفه تولید انرژی الکتریکی برای باتری‌ها را نیز برعهده دارد.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی مرسدس‌بنز همواره با توجه به آمار بالای ثبت اختراع این خودروساز صاحب سبک، در این میان زبان زد است و امسال نیز بلندقامت محبوب این شرکت اشتوتگارتی یعنی GLE۴۵۰ به عنوان یکی از خودروهای حاضر در لیست پیشرانه‌های برتر سال قرار گرفته است.
چراکه تکنولوژی فوق‌العاده ۴۸ ولتی هیبرید ملایم در کنار پیشرانه‌ای شش سیلندر خطی توربوشارژ قدرت و گشتاوری برابر یک موتور هشت‌ سیلندر را تامین می‌کند.
در واقع موتور الکتریکی پیشرفته‌ای که مهندسان مرسدس‌بنز برای سیستم ۴۸ ولتی هیبرید ملایم در نظر گرفته‌اند به نوعی استارتر و ژنراتور است که وظیفه تولید انرژی الکتریکی برای باتری‌ها را نیز برعهده دارد.

یک موتور شش سیلندر خطی توربوشارژ به حجم دقیق ۲۹۹۹ سی‌سی با کوپل شدن به یک موتور الکتریکی پیشرفته حداکثر قدرت را به ۳۶۲ اسب‌بخار و گشتاوری برابر ۵۰۰ نیوتون‌متر را به وسیله سامانه چهارچرخ محرک فورماتیک به چرخ‌ها می‌رساند.
دو دلیل اصلی یکی جلوگیری از افت لگ توربو به واسطه ایجاد گشتاوری مضاف برای حرکت و شتاب‌گیری و دوم بهینه‌سازی مصرف سوخت و کاهش میزان آلایندگی خروجی منجربه شده GLE۴۵۰ دومین خودروی مرسدس‌بنز در این لیست باشد.

کد خبر: ۶۰٬۸۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha