۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
کمبود ماسک نداریم/مردم اطلاعات واقع بینانه نیاز دارند
در گفتگو با بازار عنوان شد

کمبود ماسک نداریم/مردم اطلاعات واقع بینانه نیاز دارند

مشاور انجمن صنایع سلولزی و بهداشتی ایران گفت: برای تولید ماسک مواداولیه مورد نیاز را داخل کشور داریم و پیش بینی کمبودی در این بازار نداریم.

فیصل مرداسی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: تامین مواد اولیه موردنیاز برای تولید ماسک و مصوبه هیات دولت برای ممنوعیت این کالا موجب شده تا نسبت به تامین نیاز بازار داخلی به ماسک مشکلی نداشته باشیم.

وی افزود: متاسفانه برخی سوء استفاده گران اقدام به صادرات ماسک در کنار سایر کالاهای خود کرده و خروج غیرقانونی این کالا را از کشور داشته ایم اما با این حال فعلا کمبود ماسک نداریم.

مشاور انجمن صنایع سلولزی در واکنش به سوال خبرنگار بازار مبنی براینکه از شب گذشته و به دنبال خبر انتشار ویروس کرونا در ایران با گرانفروشی و یا عدم عرضه ماسک در داروخانه ها مواجه هستیم، تصریح کرد: قیمت تمام شده تولید ماسکهای ساده نخی ۱۰۰۰ تومان است بنابراین نباید با نرخ های گزاف به مردم عرضه شود.

مرداسی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی واقع بینانه به مردم خاطرنشان کرد: نباید پنهانکاری کرد مردم لازم است تا تمامی موارد را درباره ویروس کرونا بدانند تا بتوانند مراحل پیشگیری و مراقبت را با دقت انجام دهند.

کد خبر: ۶٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha