۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
نیاز اصفهان به نهاده‌های دامی تامین شد
معاون جهاد کشاورزی اصفهان:

نیاز اصفهان به نهاده‌های دامی تامین شد

اصفهان- ایراندوست، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان گفت: نهاده‌های دامی مورد نیاز برای دامداری‌های استان تامین شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

حسین ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه در زمینه تامین نهاده‌های دام با دو نوع دامداری صنعتی و سنتی رو به رو هستیم، اظهار داشت: تامین نهاده‌ها برای دامداری‌های صنعتی که آمار تعداد گاو آنها مشخص است، از ابتدای آذر ماه انجام شده است.

وی افزود: برای آن دسته از دامداری‌هایی که آمار جدید اعلام کرده‌اند نیز پیگیر تامین نهاده هستیم، ضمن اینکه آن دسته از دامداری‌هایی که دام مولد بیش از ۵۰ راس دارند نیز نهاده‌های مورد نیاز تامین خواهد شد.

توزیع دستی نهاده‌های دامی برای دامداری‌های سنتی
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه برای گاوداری‌های کمتر از ۵۰ راس مولد که در واقع گاوداری‌های کمتر از ۱۰۰ راس دام را شامل می‌شود و گوسفندداری ها به صورت دستی نهاده ها توزیع می شود، ابراز داشت: این مراکز بدون مراجعه به سایت و ثبت نام می توانند نهاده مورد نیاز خود را تامین کنند.

ایراندوست با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای جلوگیری و کنترل توزیع نهاده‌های دامی خام در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی اصفهان است، ادامه داد: این امر ممنوع خواهد شد و تنها همه توزیع کنندگان نهاده‌ها موظف به توزیع خوراک آماده دام خواهند شد.

وی افزود: قرار است این نهاده‌های آماده با قیمت مصوب سازمان حمایت بین جامعه هدف توزیع شود.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان با بیان اینکه با اجرای این طرح مباحث نظارتی توزیع و کنترل کیفیت محصولات با دقت پیگیری خواهد شد، اضافه کرد: این امر دست دلالان از این نهاده‌ها را هم کوتاه خواهد کرد و نظم خوبی را در روند توزیع نهاده های دامی شاهد خواهیم بود.

ایراندوست گفت: همچنین بسته بندی نهاده‌ها منجر به رعایت مسایل بهداشتی خواهد شد.

کد خبر: ۶۰٬۸۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha