۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
مشکلات واحدهای شهرک های صنعتی البرز در سطح ملی پیگیری شود
رئیس اتاق بازرگانی البرز:

مشکلات واحدهای شهرک های صنعتی البرز در سطح ملی پیگیری شود

کرج- رئیس اتاق بازرگانی البرز با اعلام بازدیدهای میدانی از شهرک های صنعتی استان گفت: بیشتر مشکلات طرح شده از سوی واحدهای صنعتی که آن‌ها را با دردسرهایی مواجه کرده و به تولید لطمه می‌زند، باید در حد سیاست‌گذاری‌های کلان اقتصادی و ملی پیگیری شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، پرهام رضایی در بازدید از چند واحد صنعتی شهرک صنعتی کوثر که به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، هیات رئیسه  و برخی از اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی البرز، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز و فرماندار شهرستان انجام شد، گفت: در این دوره از هیات رئیسه اتاق بازرگانی البرز، بازدید از واحدهای صنعتی شهرک های صنعتی استان البرز را آغاز کرده ایم که هدف از این بازدیدها، شنیدن مشکلات واحدهای اقتصادی مستقر در شهرک های صنعتی است.

رضایی با بیان اینکه اتاق بازرگانی نماینده بخشی خصوصی است و در قالب مطالبه گری و تسهیل گری که عهده دار است، پیگیری مشکلات صنعت را در دستور کار دارد، افزود: به دنبال انجام این بازدیدها، مشکلات بخش خصوصی  مستقر در شهرک های صنعتی البرز را شناسایی کرده و امیدواریم با همکاری مسئولان اقتصادی استان، این مشکلات کاهش یابد.

به گفته رضایی، بیشتر مشکلات طرح شده از سوی واحدهای صنعتی استان باید در حد سیاست گذاری های کلان اقتصادی و ملی پیگیری شود؛ مشکلاتی که حتی واحدهای صنعتی بزرگ استان را نیز با دردسرهایی مواجهه کرده است و به تولید لطمه می زند.

شهرک صنعتی کوثر کاستی های زیادی دارد
در ادامه این نشست، ئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی کوثر نیز با بیان اینکه این شهرک واقع در شهرستان اشتهارد، کاستی های زیادی دارد، گفت: دلیلش به این مسئله باز می گردد که در گذشته این نقطه جزو نواحی صنعتی استان البرز بوده و تنها ۵۰ هکتار وسعت داشته است.

غلامرضا لله گانی بیان کرد:  در سال ۹۴  فاز توسعه ای شهرک صنعتی کوثر به مساحت ۱۵۶ هکتار توسعه شهرک صنعتی کوثر نیز آغاز شد و در سال ۹۶ واگذاری زمین ها در این قسمت از شهرک مربوطه به صنعتگران را داشتیم. اکنون زمین های طرح توسعه ای شهرک صنعتی کوثر نیز واگذار شده است و می توان گفت که دیگر قطعه زمینی در این بخش برای واگذاری باقی نمانده است.

وی ادامه داد: امید است به مرور امکانات لازم از جمله زیرساخت ها در شهرک صنعتی کوثر تامین شود تا شرایط کار و فعالیت برای صنعتگران این شهرک که سختی های زیادی را در سال های گذشته متحمل شده اند، فراهم شود.

کد خبر: ۶۰٬۷۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha