۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
٣١ دستاورد جدید پژوهشی در خراسان رضوی رونمایی می شود
در قالب نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری؛

٣١ دستاورد جدید پژوهشی در خراسان رضوی رونمایی می شود

مشهد- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی از رونمایی ٣١ دستاورد جدید در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی کوکب موسوی از برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری به‌صورت سراسری و مجازی خبر داد و افزود: برگزاری نمایشگاه به‌صورت مجازی فرصت مناسبی است تا ابتکار تازه در حوزه پژوهش صورت گیرد و پژوهش، دستاوردهای پژوهشی و محصولات ناشی از دستاوردهای تحقیقاتی شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد، به بازار و متقاضیان با استفاده از فضای مجازی در سطح شهر، منازل و محل کار عرضه شود.

وی از رونمایی ٣١ مورد از دستاوردهای جدید در نمایشگاه خبر داد و تأکید کرد: در این دوره به پژوهش‌های صورت گرفته توسط جوانان به‌ویژه در حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی توجه خاصی شده است.

وی تعداد متقاضیان پذیرش‌شده در پارک علم و فناوری و مراکز رشد را در شش‌ماهه سال جاری ٩۵ مورد عنوان کرد و گفت: ٣٠٢ مورد درخواست نیز برای عضویت در پارک ارسال‌شده است.

لازم به ذکر است، نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی امسال به دلیل شرایط کرونایی، از ۲۵ تا ۲۹ آذرماه به‌صورت مجازی و با محوریت پیشگیری و مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

کد خبر: ۶۰٬۷۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha