۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
گازرسانی به الموت شرقی تسریع شود
مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین:

گازرسانی به الموت شرقی تسریع شود

قزوین- مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین با بیان اینکه باید در گازرسانی به الموت شرقی تسریع شود، گفت: نوسان در قیمت کپسول گاز مایع پذیرفتنی نیست.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، مصطفی صالحی اظهار کرد: تأمین سوخت اولیه مناطق کوهستانی که فاقد گاز هستند در اولویت مدیران قرار بگیرد.

وی افزود: با توجه به برودت هوا در مناطق کوهستانی مخصوصاً در الموت و برف گیر بودن منطقه باید تمهیدات لازم برای انتقال سوخت اولیه اندیشیده شود تا در صورت انسداد راه‌ها مشکلی برای مردم وجود نداشته باشد.

صالحی تصریح کرد: قبل از وقوع مشکل باید نیازهای سوختی هر منطقه احصا شود و با ذخیره سازی مواد سوختی اولیه همچون نفت و مازوت و همچنین تأمین کپسول، قبل از بروز مشکل به فکر رفع دغدغه مردم باشیم.

وی بیان کرد: باید برای سال آینده گازرسانی به همه مناطق فاقد گاز برنامه ریزی و تصمیم گیری لازم صورت بگیرد و امسال آخرین سالی خواهد بود که تعهد تأمین سوخت خواهیم داشت.

مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین ادامه داد: شرکت گاز از امروز برای سال آینده و اتصال روستاها به گاز و همجنین تأمین گاز مایع برای مناطق بیرون از بافت تاکستان برنامه ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه باید در گازرسانی به الموت شرقی باید تسریع شود، تصریح کرد: از سویی نباید صرف سوخت رسانی به مناطق فاقد سوخت ما را از قیمت سوخت مخصوصاً نوسان در قیمت کپسول گاز مایع غافل کند.

صالحی در پایان با بیان اینکه کمبودی در کپسول گاز مایع در استان نداریم یادآور شد: گرانفروشی به هیچ وجه پذیرفته نیست و باید نظارتها بیشتر شود.

کد خبر: ۶۰٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha