۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
رقابتی برای جذب کاربر بیشتر میان فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی| کدام پلتفرم برای خرید آنلاین بهتر است؟
برای خرید کدام اپلیکیشن را انتخاب کنیم؟

رقابتی برای جذب کاربر بیشتر میان فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی| کدام پلتفرم برای خرید آنلاین بهتر است؟

در میدان رقابت فروشگاه‌های خرید آنلاین کدام فروشگاه خدمات بهتری ارائه می‌دهد و گزینه بهتری برای خرید است؟

مژده باقری؛ بازار: زندگی انسان‌های در سال‌های اخیر به نحو شگفت‌انگیزی به اینترنت گره خورده و افراد به دلیل مشغله‌های کاری خرید اینترنتی را جزو گزینه‌هایی برای آسان‌تر کردن زندگی روزمره خودقرار داده‌اند.
از طرفی ورود ویروسی به نام کرونا به کشور و جهان باعث شد حتی کسانی که به نوعی خرید اینترنتی را نمی‌توانستند جایگزین خرید فیزیکی کنند نیز تابو شکنی کرده و به این نوع خرید روی بیاورند. اما برای خرید اینترنتی کیفیت، اعتماد و قیمت مناسب، سه فاکتور مهم و اساسی اند. ما کار شما را در این خصوص راحت‌تر کردیم و سعی کردیم با معرفی چند اپلیکیشن شناخته شده و مهم در این زمینه به شما کمک کنیم.

ترب و مزیت مقایسه قیمت فروشگاه‌ها
اپلیکیشن ترب به شما این امکان را می‌دهد که قیمت هر آنچه به دنبال خریدش هستید را در فروشگاه‌های مختلف بررسی کرده و کاملا آگاهانه خرید کنید. ترب؛ ارزان ترین قیمت یک محصول در تمام اینترنت را از فروشگاه های معتبر برای تان پیدا کرده و پیش روی شما قرار می‌دهد. این مزیت ترب زمینه این را می‌سازد که شما نه فریب تخفیف‌هایی که در نتیجه افزایش قیمت اصلی به مشتری ارزانی می‌شود را بخورید و نه در ابهامی از قیمت روز به سر ببرید.
از  دیگر ویژگی‌های اپلیکیشن ترب می‌توان به انواع قیمت‌های روز دلار، خوردرو، نمایش خدمات استارتاپ‌های خدماتی مختلف، و... می‌توان اشاره کرد.

دیجی کالا  و امکان بررسی نظرات سایر خریداران
شاید دیجی کالا یکی از شناخته شده ترین اپلیکیشن‌ها برای خرید آنلاین است. یکی از مزیت‌های دیجی کالا در این است که امکان بررسی و خواندن نظر سایر خریداران را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما با خواندن این نظرات می‌توانید از کیفیت کالای انتخابی خود آگاه باشید.

یکی دیگر از ویژگی‌های دیجی کالا دریافت اعلان و نوتیفیکیشن‌های تخفیف، حراج، فروش‌ ویژه و کد تخفیف انحصاری اپلیکیشن است که می‌تواند امکان خرید با قیمت پایین‌تر را برای کاربر در پی داشته باشد.

مزیت دیگر این اپلیکیشن در این گزینه است که امکان مقایسه مشخصات محصول و کالا را با سایر محصولات در اختیار شما قرار می‌دهد. از طرفی قیمت متفاوت کالا با فروشندگان مختلف را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا در نهایت با خیالی راحت سریع تر خرید خود را انجام دهید.

 اسنپ مارکت و امکان خرید از هایپر استار
اسنپ مارکت در زمینه محصولات سوپر مارکتی و مایحتاج منزل مدتی است که فعال است. این اپلیکیشن بنا بر همکاری که با هایپر استار دارد این گزینه را در اختیار شما قرار می‌دهد که بدون مراجعه به هایپر استار؛ به تخفیف‌های خوبی دسترسی داشته باشید. خرید بالای ۱۳۰ هزار تومان از این اپلیکیشن به صورت رایگان ارسال می‌شود. از طرفی این اپلیکیشن در بدو ورود برای خریدهای با سرعت و تند مصرف شما گزینه سوپر مارکت‌های اطراف لوکیشن شما را به شما معرفی می‌کند. در این صورت می‌توانید خرید خود را از سوپر مارکت و طبیعتا بدون تخفیف خریداری کنید.

پینکت و امکانی به نام خریدیار
پیکنت یکی از نام‌هایی است که در ماه‌های کرونایی خوش درخشید و توانست خدمات خوبی در زمینه تهیه مایجتاج منزل به کاربران ارایه دهد.

خریدیار پینکت متخصص خرید کردن است! یعنی تمام نکته‌های لازم برای انتخاب مناسب میوه و محصولات سوپرمارکتی را می‌داند و با دقت می‌کند و درواقع خریدیار، یار و همراه کاربر در خرید است. خریدیار سفارشات کاربر را دست‌چین می‌کند و از طریق پیک‌های پینکت به دستتان می‌رساند.

در پینکت این امکان وجود دارد که کاربر هر نکته و توضیحی که برای خرید محصول مورد نظر را برای خریدیار بنویسد. ممکن است در صورت نبودن محصولی خریدیار به کاربر زنگ بزند تا با هم برای انتخاب جایگزین بهتر تصمیم بگیرند!

تیمچه و ارسال رایگان و خرید اقساطی
تیمچه رقیب تازه نفسی است که وارد میدان رقابت شده و تلاش دارد به صورت مارکت پپلیسی برای فروشندگان به کاربران خدمات ارایه دهد. یکی از مزیت‌های تیمچه در این است که هر خریدی که شما انجام دهید حتی یک خودکار را رایگان ارسال می‌کند و طبیعتا کم شدن هزینه خرید می‌تواند گزینه خوبی برای انتخاب تیمچه باشد.

از طرفی امکان خرید اقساطی و امکان بازگشت محصول تا ۱۰ روز دو ویژگی مهم دیگر این فروشگاه است که به اعتقاد بسیاری قرار است رقیب بزرگی برای دیجی کالا باشد.

باسلام و دنیایی با رنگ و بوی فرهنگ ایرانی
با سلام یک فروشگاه اینترنتی از محصولات دست‌ساز ایرانی است. رنگ و بوی فرهنگ ایرانی در این فروشگاه موج می‌زند ودر قالب یک بازار آنلاین و شبکه اجتماعی فرصتی فراهم کرده که کسب و کارهای خانگی و روستایی محصولات خود را به فروش بگذارند. باسلام  اپلیکیشنی با کیفیت و قوی از لحاظ فنی است که در خرید محصولات خانگی می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

مدیسه و تخفیف روزانه
مدیسه، سایتی است از سرعت بالایی برخوردار است و روزانه تخیفیف‌هایی را به کاربران ارائه می‌دهد. مدیسه قیمت کالاها را تضمین می‌کند.

سرعت این سایت بسیار بالاست. مدیسه تخفیف های روزانه مدت دار دارد. جستجو در سایت سریع و جذاب است. قیمت کالا در مدیسه تضمین شده است. محصولات ارائه شده دارای ضمانت اصالت هستند و خرید های بالای ۱۰۰ هزار تومان رایگان ارسال می شوند.

در کنار این نام‌ها نام‌هایی چون زنبیل، تهران کالا، اوکالا، شیکسون و ... نیز به فعالیت مشغولند. در نهایت این شما هستید که انتخاب نهایی را انجام می‌دهید.

کد خبر: ۶۰٬۷۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha