۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
موضوع واگذاری بنگاه‌های دولتی و سازمان بورس در بودجه ۱۴۰۰ بررسی شد
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تشریح کرد

موضوع واگذاری بنگاه‌های دولتی و سازمان بورس در بودجه ۱۴۰۰ بررسی شد

خدابخشی، نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تبصره دو لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ با موضوع واگذاری بنگاه‌های دولتی، سازمان بورس و اوراق بهادار و... در نشست امروز عصر کمیسیون بررسی شد و در ادامه نمایندگان بر افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون تاکید کردند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در تشریح نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: این جلسه برای بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور و با حضور پورمحمدی معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.

وی با بیان اینکه در نشست‌های امروز صبح و عصر کمیسیون بررسی تبصره‌های یک و دو به پایان رسید، اظهار کرد: درآمدهای نفتی، پیش فروش اوراق سلف نفتی و ... در تبصره ۱ مورد بررسی و نمایندگان نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

خدابخشی با اشاره به اینکه تبصره ۲ هم درباره واگذاری بنگاه‌های دولتی، سازمان بورس و اوراق بهادار و ... بررسی شد، بیان کرد: نمایندگان در این نشست بر افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون تاکید داشتند و در ادامه بودجه سال ۱۴۰۰ مربوط به شرکت های دولتی مورد بررسی قرار گرفت که به موجب بنده ۲ و ۱ تبصره ۲ صورتجلسه این شرکت‌ها باید تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال آینده و بعد از تایید سازمان برنامه و بودجه ارائه شوند.

کد خبر: ۶۰٬۷۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha