۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
ارزش معاملات بورس کرمانشاه به یک هزار میلیارد ریال رسید
مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه:

ارزش معاملات بورس کرمانشاه به یک هزار میلیارد ریال رسید

کرمانشاه - مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: ارزش معاملات بورس استان در هفته منتهی به یکم اسفند امسال به یک هزار و ۵۴ میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی بورس کرمانشاه، زهرا دفتری اظهار کرد: ۱۴۶ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش یک هزار و ۵۴ میلیارد ریال در تالار منطقه‌ای کرمانشاه معامله شد.

وی عنوان کرد: در پایان معاملات این هفته شرکت‌های ایران ترانسفو،  گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو، فولاد ارفع، پالایش نفت تهران، غلتک سازان سپاهان، فولاد مبارکه و پتروشیمی نوری بیشترین تقاضای خرید را داشتند.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: شرکت‌های پتروشیمی نوری، ملی صنایع مس ایران، ذوب آهن اصفهان و اسناد خزانه اسلامی بیشترین تقاضای فروش را در این هفته داشتند.

دفتری، ارزش معاملات بورس کرمانشاه را در هفته مذکور بیش از یک هزار و ۵۴ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: شرکت‌های ایران ترانسفو،، گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو، فولاد مبارکه، پتروشیمی نوری و اسناد خزانه اسلامی بیشترین ارزش معاملات را از آن خود کردند.

وی گفت: در این هفته کلاس آموزش با عنوان «آشنایی با مفاهیم اولیه بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار» برگزار شد.

کد خبر: ۶٬۰۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha