۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
۱۵۰۰ واحد مسکن ملی برای ایثارگران اردبیلی احداث می‌شود
استاندار اردبیل:

۱۵۰۰ واحد مسکن ملی برای ایثارگران اردبیلی احداث می‌شود

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: در راستای تأمین مسکن اقدام ملی برای ایثارگران برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته که به همین منظور یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکن برای آن‌ها احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر بهنامجو صبح دوشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت شاهد در محل استانداری اردبیل اظهار داشت: در راستای تأمین مسکن اقدام ملی برای ایثارگران برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته که به همین منظور یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکن برای آنان احداث خواهد شد.

وی افزود: در این زمینه رایزنی‌های لازم با بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام یافته که از این میزان ۸۰۰ واحد مربوط به شهرستان اردبیل است که در این زمینه زمین رایگان برای ایثارگران در نظر گرفته شده و به همین منظور مراحل مطالعات برای احداث این مسکن‌ها آغاز یافته است.

استاندار اردبیل ادامه داد: در دهه فجر امسال عملیات اجرایی مسکن توسط شرکت شاهد در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور انجام اقدامات زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی نمین محقق شده و تا ۱۵ خرداد ماه سال آینده فاز نخست این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

بهنامجو ادامه داد: در راستای اتمام پروژه‌های زیرساختی تکمیل پروژه‌های گازرسانی و آب‌رسانی و برق‌رسانی مبنای کار قرار گرفته و تمام سعی و تلاش ما بر اتمام این اقدامات برای تکمیل خدمات در این زمینه است که درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در این زمینه محقق شود.

وی اظهار کرد: تکمیل و تحویل واحدهای متعهد شده تا پایان دولت به متقاضیان در دستور کار است که در این زمینه تمهیدات و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و اقدامات لازم در این زمینه انجام یافته است که امیدواریم هر چه سریع‌تر محقق شود.

کد خبر: ۶۰٬۶۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha