۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
ثبت نام گروه‌های کاری استان سمنان در «جشنواره امتنان» تمدید شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان:

ثبت نام گروه‌های کاری استان سمنان در «جشنواره امتنان» تمدید شد

سمنان- غنیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان گفت: ثبت‌نام کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان برای حضور در جشنواره امتنان امسال تا پایان آذر تمدید شد.

اسماعیل غنیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ثبت‌نام کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان سمنان برای حضور در جشنواره امتنان امسال تا پایان آذر تمدید شده است، تاکید کرد: گروه‌های کار و واحدهای نمونه در پورتال جشنواره امتنان به نشانی emtenan.mcls.gov.ir ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره به صورت سالانه در سطح کشور برگزار می‌شود، ابراز کرد: صاحبان حرف و مشاغل و همچنین کارگران و کارآفرینان استان سمنان حتماً برای شرکت در این جشنواره اهتمام داشته باشند تا ظرفیت‌های بخش کارگری استان در سطح کشور نیز دیده شود.

دبیر کارگروه اشتغال استان سمنان با بیان اینکه در زمره محورهای این جشنواره می‌توان به تجلیل از کارگران و گروه‌های کار نمونه و واحد نمونه اشاره کرد، گفت: امتنان در واقع به دنبال ترویج فرهنگ کار و تلاش است.

غنیان با بیان اینکه سی و دومین جشنواره امتنان در سطح کشور قرار است به زودی برگزار شود، ابراز کرد: عملکرد خوبی از سوی کارگران استان سمنان را در این جشنواره طی سنوات قبل شاهد بودیم.

وی افزود: برای شرکت در این جشنواره بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان سمنان می‌توانند کارگران موفق و نمونه خود را در سامانه اینترنتی دبیرخانه معرفی کنند تا از آنها تقدیر شود لذا این موضوع همچنین در ارتقای روحیه کسب و کار و تلاش مضاعف کارگران نیز مؤثر خواهد بود.

کد خبر: ۶۰٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha