۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
پایان مطالعات تعیین حد بستر رودخانه‌های استان همدان
مدیرعامل شرکت آب‌ منطقه‌ای همدان اعلام کرد:

پایان مطالعات تعیین حد بستر رودخانه‌های استان همدان

همدان - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: مطالعات تعیین حد بستر رودخانه‌های استان همدان برای کنترل سیلاب‌های مخرب و خسارت بار انجام شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای همدان، منصور ستوده گفت: امسال برای برنامه عملیاتی در بخش مهندسی رودخانه‌ها مبلغ ۶۰ میلیارد ریال اعتبار دریافت کرده‌ایم و پیگیر آنیم که ۴۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر برای مهندسی رودخانه‌ها جذب کنیم.

وی گفت: این اعتبار در قالب سه برنامه مهم شامل تعیین حد بستر، رپرگذاری و ساماندهی و لایروبی رودخانه‌ها که در حال اجرا هستند هزینه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان اظهار کرد: مطالعات برای شناسایی حد بستر و حریم رودخانه‌ها توسط شرکت مهندسین مشاور مطالعاتی به پایان رسیده و پس از تعیین آن به  اداره ثبت اعلام می‌شود تا حریم حد و بستر رودخانه‌ها مشخص شود.

ستوده گفت: پنج اکیپ گشت و بازرسی در راستای حفاظت از رودخانه‌ها برای جلوگیری از برداشت شن و ماسه و رفع تصرفات در شمال، مرکز و جنوب استان همدان فعال هستند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان بابیان اینکه در لایروبی نقاط آسیب‌پذیر و تصرفات رودخانه‌ها شناسایی می‌شوند، عنوان کرد: همچنین دیوارهای رودخانه‌ها توسط پیمانکار ساماندهی می‌شود.

ستوده یادآور شد: دستگاه قضایی استان همدان با قاطعیت با هرگونه تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی برخورد کرده و متخلفان را به مجازات قانونی خواهد رساند.

کد خبر: ۶۰٬۴۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha