۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
 یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در خراسان شمالی مصرف شد
مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی:

یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در خراسان شمالی مصرف شد

بجنورد- مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: مشترکان شرکت گاز خراسان شمالی در هشت ماهه نخست سال جاری یک میلیارد و ۸۱۸ میلیون متر مکعب گاز مصرف کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان شمالی، حسن رضا میربلوکی با اشاره به مصرف گاز در مدت مشابه سال قبل، افزود: مشترکان گاز استان خراسان شمالی در  هشت ماهه نخست سال گذشته، یک میلیارد و ۸۱۸ میلیون متر مکعب گاز طبیعی مصرف کرده‌اند که شیوع کرونا به همراه وضعیت مناسب آب و هوایی مصرف گاز در استان را امسال بیش از ۷۰ میلیون متر مکعب کاهش داده است.

وی علت کاهش مصرف گاز در استان را وضعیت بهتر آب و هوایی، محدودیت های کرونایی تردد خودرویی و تعطیلی بسیاری از رستوران ها و تالارهای پذیرایی اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی افزود: مشترکان استان خراسان شمالی در بخش های مختلف اعم از خانگی، تجاری، عمومی، صنعتی و نیروگاهی در آبان ماه سال جاری بیش از  ۲۴۶ میلیون متر مکعب گاز طبیعی مصرف کردند.

میربلوکی گفت: با کاهش مصرف یک متر مکعب هر مشترک در شبانه روز معادل یک کارخانه سیمان گاز صرفه جویی می شود.

وی در پایان از تمامی مشترکان خواست تا با مدیریت صحیح و استفاده ایمن از گاز طبیعی و پرداخت بموقع قبوض مصرفی خادمان خویش را در ارائه هر چه بیشتر و بهتر در خدمات رسانی یاری کنند.

در پایان شایان ذکر است شرکت گاز استان خراسان شمالی دارای  ۳۲۹ هزار مشترک در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی است و ضریب برخورداری جمعیت شهری از گاز طبیعی ۱۰۰ درصد و جمعیت روستایی ۹۹.۷درصد است و استان سبز در زمینه گازرسانی است.

کد خبر: ۶۰٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha