۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
خلع ید اراضی صنعتی در استان سمنان ۳۵ درصد کاهش یافت
‌مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان:

خلع ید اراضی صنعتی در استان سمنان ۳۵ درصد کاهش یافت

سمنان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون خلع ید اراضی صنعتی استان نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد کاهش یافت، گفت: در این مدت ۲۵ هزار مترمربع از اراضی صنعتی خلع ید شد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن آل‌بویه صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵ هزار و ۳۳۶ مترمربع از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان خلع ید شد، اظهار داشت: این میزان خلع ید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۹ هزار و ۴۳۰ مترمربع اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در قالب ۱۵ فقره قرارداد خلع ید شد، افزود: این قراردادها متعلق به سرمایه‌گذارانی است که به تعهدات خود برای ساخت‌وساز صنعتی عمل نکردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان با تأکید بر اینکه این شرکت در سال‌های گذشته بارها تذکر و اخطار برای سرمایه‌گذاران صادر کرده است، تصریح کرد: علی‌رغم صدور اخطارهای متعدد زمین‌های واگذارشده بلاتکلیف باقی‌مانده است به همین سبب این اراضی خلع ید می‌شود.

آل‌بویه با تأکید بر اینکه برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید فرصت به تولیدکنندگان واقعی داده شود، اضافه کرد: خلع ید اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان و آزادسازی زمین‌های بلاتکلیف فرصتی مناسب برای واگذاری این اراضی به واجدین شرایط پس از طی مراحل قانونی است.

وی گفت: اجرای این طرح نقش مؤثری در توسعه و رونق اقتصادی در نواحی صنعتی را در پی خواهد داشت.

کد خبر: ۶۰٬۲۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha