۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
۴۸ سند مالکیت تفکیکی در توسعه شرقی شهرک صنعتی کاسپین اخذ شد
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

۴۸ سند مالکیت تفکیکی در توسعه شرقی شهرک صنعتی کاسپین اخذ شد

قزوین- مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: در راستای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و حمایت از تولید و تسریع در واگذاری، ۴۸ سند تفکیکی در توسعه شرقی شهرک صنعتی کاسپین اخذ شد.

به گزارش بازار، به نقل از شرکت شهرک های صنعتی قزوین،  حمیدرضا خانپور اظهار کرد: در راستای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و حمایت از تولید اسناد تفکیکی  ۱۰۸ هکتار از اراضی توسعه شرقی شهرک صنعتی کاسپین به تعداد ۴۸ سند تفکیکی آماده واگذاری به واحدهای تولیدی و صنعتی است.  

وی افزود: با توجه به اینکه واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی برای انجام معاملات رسمی، جذب سرمایه گذار و واگذاری سهام، به شرکای اقتصادی و تسهیلات ارزی نیاز مبرم به سند تفکیکی مالکیت داشته و با تشکیل پرونده های متعدد حقوقی و با مساعدت دستگاههای ذیربط سند مالکیت بخشی از این شهرک صنعتی جهت صدور و واگذاری برای واحدهای تولیدی بهره بردار آماده شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: واحدهای تولیدی که موفق به اخذ پروانه های ساختمان و بهره برداری می شوند می توانند با مراجعه به دفتر شرکت شهرکهای صنعتی استان نسبت به دریافت سند تفکیکی تک برگی اقدام کنند.

کد خبر: ۶۰٬۲۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha