۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
۳هزار فقره پرونده تخلف صنفی در زنجان تشکیل شد/ کاهش ۲۲ درصدی پرونده‌ها
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان:

۳هزار فقره پرونده تخلف صنفی در زنجان تشکیل شد/ کاهش ۲۲ درصدی پرونده‌ها

زنجان- ممیزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان به آمار پرونده‌های تخلف تشکیل شده در تعزیرات حکومتی زنجان اشاره کرد و گفت: از آغاز سالجاری تاکنون سه هزار و ۷۲۱ فقره پرونده تخلف صنفی و خدماتی تشکیل شده است.

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار بازار، به آمار پرونده های تخلف تشکیل شده در تعزیرات حکومتی زنجان اشاره کرد و گفت: از آغاز سالجاری تاکنون سه هزار و ۷۲۱ فقره پرونده تخلف صنفی و خدماتی در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: طی این بازه زمانی تعداد پرونده های تخلف صنفی و خدماتی تشکیل شده در تعزیرات حکومتی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۲ درصد کاهش دارد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان، گفت: جریمه این تعداد پرونده تخلف صنفی و خدماتی بیش از ۹۵۰ میلیارد ریال است و بیشترین تخلفات مربوط به گران فروشی، کم فروشی  و عدم صدور فاکتور بوده است. 

ممیزی تاکید کرد: تمام بازرسان و روسای شعب تعزیرات حکومتی زنجان در آماده باش هستند و تعزیرات حکومتی با هر گونه گرانفروشی و افزایش قیمت کالا  مقابله کرده و با متخلفان برخورد می کند. 

وی با بیان اینکه از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند، ابراز داشت: طی این بازه زمانی ۹۸ درصد از پرونده های تخلف صنفی و خدماتی منجر به صدور حکم شده است. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان ابراز داشت: طی سالجاری هم تعزیرات حکومتی استان بازرسی از انبارهای کالا و خدمات را به جد در دستور کار دارد.

کد خبر: ۶۰٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha