۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
قیمت گوشت مرغ در زنجان به ۲۰هزار تومان رسید
رئیس سازمان صمت زنجان:

قیمت گوشت مرغ در زنجان به ۲۰هزار تومان رسید

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان با بیان اینکه گوشت مرغ با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در استان عرضه خواهد شد، گفت: قیمت گوشت مرغ در استان روی ریل تعادل افتاده است. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه زنجان تنها استانی بود که توانست طی آذرماه جاری گوشت مرغ را با قیمت ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان دربازار عرضه کند، گفت: از ۲۳ آذرماه قیمت گوشت مرغ دراستان هزار و ۱۰۰ تومان کاهش می یابد. 

وی با بیان اینکه گوشت مرغ از امروز با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در زنجان عرضه خواهد شد، اظهار کرد: خوشبختانه قیمت گوشت مرغ در استان روی ریل تعادل افتاده است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان،گفت: قیمت مصوب  گوشت مرغ در این استان کمتر از سایر استان‌ها است و همکاری کشتار گاهها در این زمینه  خوب است. 

فغفوری با بیان اینکه روزانه بیش از ۳۰ تن  گوشت مرغ در استان زنجان توزیع می شود، تاکید کرد: امروز آرامش بسیار خوبی در بازار گوشت مرغ در استان وجود دارد. 

وی با بیان اینکه تولید گوشت مرغ در استان روزانه بیش از سه برابر نیاز است، گفت: زنجانی ها روزانه ۴۰ تن گوشت مرغ مصرف می کنند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه روزانه  بیش از۱۲۰ تن  گوشت مرغ در زنجان تولید می شود ، تصریح کرد: به  علت اینکه قیمت گوشت مرغ دراین استان نسبت به خیلی از استانها پایین است، نظارت از کشتار گاهها در استان روزانه انجام می شود. 

فغفوری با بیان اینکه در حاضر کمبودی درخصوص گوشت مرغ دراستان وجود ندارد، گفت: به اندازه کافی گوشت مرغ به وفور در بازار موجود است. 

کد خبر: ۶۰٬۲۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha