۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
۷۴۶ میلیارد تومان تسهیلات به صنایع استان تهران پرداخت شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران:

۷۴۶ میلیارد تومان تسهیلات به صنایع استان تهران پرداخت شد

صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: سهم این استان از بند الف تبصره ۱۸ به ویژه در بخش صنعت یک هزار و ۳۸۷ میلیارد تومان بود که تاکنون ۷۴۶ میلیارد تومان تامین و پرداخت شده‌ است.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، یداله صادقی با بیان این مطلب، افزود: پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در بخش صنعت استان تهران ۱۴۳ درصد محقق شده ‌است.

وی با اشاره به لزوم حرکت در مسیر رونق تولید یادآورشد: در زمینه تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، ۲ هزار و ۲۸۹ میلیارد تومان طرح به بانک‌ها معرفی و ۴۹۰ میلیارد تومان بازگشت داده شده‌است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران بیان کرد: تاکنون یک هزار و ۹۳ میلیارد تومان تسهیلات معادل ۱۴۳ درصد نسبت به تامین اعتبار صورت گرفته، پرداخت شده ‌است.

پسماندهای اراضی عباس آباد در کولیک پاکدشت دفن می‌شود
صادقی گفت: در مورد دفن پسماندهای ریخته‌گری اراضی عباس آباد با توجه به خطرناک نبودن این پسماندها، زمین چهار هکتاری در کولیک پاکدشت به این امر اختصاص می‌یابد.

وی در مورد درخواست افزایش تعداد واحدهای شهرک صنعتی نصیرآباد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این شهرک متراکم‌ترین شهرک صنعتی استان است، طرح توسعه این شهرک به صلاح نیست و زمین دیگری برای این واحدها در نظر گرفته می‌شود، اما کلیات طرح توسعه شهرک صنعتی عباس آباد مورد توافق قرار گرفته‌است.

کد خبر: ۶۰٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha