۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
 کرونا مصرف گاز در مازندران را کاهش داد
سرپرست شرکت گاز مازندران:

کرونا مصرف گاز در مازندران را کاهش داد

ساری- سرپرست شرکت گاز مازندران با اشاره به مصرف بیش از چهار میلیارد مترمکعب گاز طی سال جاری در استان گفت: کرونا میزان مصرف گاز را در استان کاهش داده است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت گاز مازندران، حمزه علی تیموری اظهار داشت: مشترکان شرکت گاز استان در هشت ماهه نخست سال جاری، چهار میلیارد و ۶۶ میلیون متر مکعب گاز مصرف کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش محسوسی را نشان می دهد.

 سرپرست شرکت گاز مازندران با اشاره به مصرف گاز در مدت مشابه سال قبل، افزود: مشترکان گاز استان مازندران در هشت ماهه اول سال گذشته، چهار میلیارد و ۳۱۳ میلیون متر مکعب گاز طبیعی مصرف کرده‌اند.

وی گفت: شیوع کرونا به همراه وضعیت مناسب آب و هوایی مصرف گاز در استان را امسال بیش از ۲۴۰ میلیون متر مکعب کاهش داده است.

امیرتیموری علت کاهش مصرف گاز در استان را وضعیت بهتر آب و هوایی، محدودیت های کرونایی تردد خودرویی و تعطیلی بسیاری از رستوران ها و تالارهای پذیرایی اعلام کرد.

وی افزود: مشترکان استان مازندران در بخش های مختلف اعم از خانگی، تجاری، عمومی، صنعتی و نیروگاهی در آبان ماه سال جاری  ۴۲۸ میلیون متر مکعب گاز طبیعی مصرف کردند.

امیرتیموری تاکید کرد: طی روزهای سرد سال مصرف گاز در استان مازندران بدون احتساب نیروگاه سیکل ترکیبی از مرز ۳۰ میلیون مترمکعب در روز فراتر می رود.

سرپرست شرکت گاز مازندران کاهش میزان مصرف گاز طبیعی در مازندران در فصل سرد سال را با توجه به برخورداری ۹۷.۵ درصدی جمعیت مازندران از گاز طبیعی قابل توجه دانست.

وی در پایان از تمامی مشترکان خواست با مدیریت صحیح و استفاده ایمن از گاز طبیعی و پرداخت به موقع قبوض مصرفی خادمان خویش را در ارائه هر چه بیشتر و بهتر در خدمات رسانی یاری کنند.

لازم به ذکر است شرکت گاز استان مازندران دارای  یک میلیون و ۴۸۰ هزار مشترک در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی است.

بر اساس آمارهای رسمی ضریب برخورداری جمعیت شهری مازندران از گاز طبیعی ۹۹.۵ درصد و جمعیت روستایی ۹۴.۵درصد است.

کد خبر: ۶۰٬۰۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha