۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
شهرداری ها و ایالت های آمریکا یک میلیون نفر را تعدیل نیرو کردند
رهبر اقلیت دموکرات سنا:

شهرداری ها و ایالت های آمریکا یک میلیون نفر را تعدیل نیرو کردند

شومر، رهبر اقلیت دموکرات سنا گفت: از ابتدای شیوع کرونا، ایالت‌ها و شهرداری‌ها یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن از کارکنان خود را تعدیل کرده اند.

به گزارش بازار، چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات سنا گفت از ابتدای شیوع کرونا، ایالت‌ها و شهرداری‌ها یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن از کارکنان خود را تعدیل کرده اند. شومر گفت: اکثریت جمهوریخواه سنا و رهبری آن تلاش کردند تا سنا نتواند هیچ کار مهمی برای کمک به مردم آمریکا انجام دهد. مه، ژوئن، ژوئیه، اوت درنگ کردند. رهبر (اکثریت جمهوریخواه سنا) گفت لازم نیست هیچ کاری بکنیم.

اکنون ماه دسامبر است و هنوز به خاطر ناسازگاری رهبر (اکثریت جمهوریخواه سنا) هیچ کار مهمی برای کمک به مردم طی بدترین بحران اقتصادی ۷۵ دهه اخیر و بزرگترین بحران بهداشتی پس از قرن ها، انجام نداده ایم. چرا؟ چرا نمی‌توانیم با هم متحد شویم؟ رهبر (اکثریت جمهوریخواه سنا) خواستار یک قرص سمی دوحزبی شده است؛ (یعنی اینکه) حفاظت گسترده از شرکت‌ها در برابر تعهد و پاسخگویی در هر گونه طرح (پیشنهادی) گنجانده شود، در غیر این صورت آن طرح را تصویب نخواهند کرد.

چاک شومر افزود: این قرص سمی خاص که بیش از هشت ماه است مانع از دستیابی به توافق دوحزبی شده است، گره (اصل) این مشکل است. اگر بتوانیم این مشکل را رفع کنیم، و رهبر اکثریت جمهوریخواه از مطالبات حداکثری برای مصونیت شرکت‌ها عقب نشینی کند، می‌توانیم یک کاری بکنیم. کمک ایالتی و محلی مشکلی واقعی و فوری است. این موضوع انتزاعی نیست، موضوع مردم و کارگران هستند. شرکت‌هایی که خواهان حفاظت در برابر چند ده شکایت هستند، با میلیون‌ها تن از کارکنان دولت‌های محلی و ایالتی که بیکار شده اند، برابرند؟ من که باور نمی‌کنم.

کد خبر: ۶۰٬۰۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha