۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
۲هزار نفر در زنجان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند
مدیرکل تامین اجتماعی زنجان:

۲هزار نفر در زنجان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند

زنجان- علیاری، مدیرکل تامین اجتماعی زنجان، با بیان اینکه هشت هزار و ۶۰۰ نفر در استان برای بیمه بیکاری ثبت نام کردند، گفت: تاکنون هشت هزار نفر موفق به دریافت بیمه بیکاری شدند.

مسعود علیاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، به بیمه اجباری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این بیمه از ۱۰۹ هزار و ۵۰۰ نفر در سال ۹۷ به ۱۱۶ هزار و ۲۷۰ نفر در سال ۹۸ رسیده است.

وی با بیان اینکه هشت هزار و ۶۰۰ نفر در استان زنجان برای بیمه بیکاری ثبت نام کردند، گفت: تاکنون هشت هزار نفر موفق به دریافت بیمه بیکاری شدند و متقاضیان بهره مندی از بیمه بیکاری که به علت کرونا دچار آسیب شدند از طرف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تامین اجتماعی معرفی شدند.

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی زنجان با بیان اینکه فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی در استان خوب است، تاکید کرد: در سالجاری به تعداد بیمه شدگان اجباری در استان هم افزوده شده است.

علیاری با بیان اینکه دولت از مشاغل آسیب دیده از کرونا هم حمایت لازم را دارد، گفت: تاکنون در استان ۳۰  هزار و ۴۰۰ نفر بیمه شده اجباری کارگاه‌های تولیدی از این تسهیلات استفاده کردند.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان بیمه‌گر تامین اجتماعی است، ابراز داشت: مأموریت اصلی این مجموعه تحت پوشش قرار دادن کارگران و کارکنان حقوق‌بگیر به‌صورت اجباری و صاحبان حرفه و مشاغل آزاد به‌صورت اختیاری است.

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان، با بیان اینکه استان هفت شعبه دائم تأمین اجتماعی و چهار شعبه اقماری دارد، گفت: یک شعبه کارگزاری نیز در استان فعالیت می‌کند.

کد خبر: ۵۹٬۹۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha