۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
جعبه شیرآلات چقدر مهم است؟ + معرفی قدیمی ترین مرکز طراحی جعبه شیرآلات

جعبه شیرآلات چقدر مهم است؟ + معرفی قدیمی ترین مرکز طراحی جعبه شیرآلات

جعبه شیرآلات باتوجه به باورهای غلطی که وجود دارد نقش بسیار مهمی در حفظ ظرافت، زیبایی، درخشندگی شیرآلات دارد. به خاطر استفاده از استیل سخت در شیرآلات، نیاز به مراقبت ویژه دارد تا محصول بدون شکستگی و خط و خش های بسیار زیاد تحویل مشتری داده شود، به همین دلیل تولیدکنندگان فعال در حوزه کارتن سازی باید از جعبه مخصوص برای بسته بندی شیرآلات استفاده کنند.

به گزارش بازار، شیرآلات یکی از مهم ترین ابزار کاربردی در آشپزخانه است چرا که روزانه چندین بار، باز و بسته میشود و زیاد در چشم اعضای خانه قرار میگیرد به همین خاطر باید از ظرافت بسیار زیادی برخوردار باشد.

جعبه شیرآلات باتوجه به باورهای غلطی که وجود دارد نقش بسیار مهمی در حفظ ظرافت، زیبایی، درخشندگی شیرآلات دارد. به خاطر استفاده از استیل سخت در شیرآلات، نیاز به مراقبت ویژه دارد تا محصول بدون شکستگی و خط و خش های بسیار زیاد تحویل مشتری داده شود، به همین دلیل تولید کنندگان فعال در حوزه کارتن سازی باید از جعبه مخصوص برای بسته بندی شیرآلات استفاده کنند.

انواع بسته بندی شیرآلات

بسته بندی شیرآلات انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع شیرآلات تغییر میکند. هر محصولی که از شرکت تولیدی خارج میشود نیاز به بسته بندی دارد و یک بسته بندی مناسب میتواند از محصولات شما به خوبی مراقبت کند.

۴ نوع جعبه برای بسته بندی محصولات شیرآلات وجود دارد:

۱.جعبه پنجره‌ای

یکی از رایج ترین نوع جعبه برای بسته بندی محصولات شیرآلات، جعبه پنجره‌ای است. از این نوع جعبه ها در صنایع دیگر نیز استفاده میشود.

۲.جعبه کشویی

از جعبه های کشویی برای بسته بندی محصولات ریز و کوچک استفاده میشود. در بسته بندی از دو جعبه توخالی و تو پر استفاده میشود که یک حالت کشویی ایجاد میکند.

۳.جعبه یک طرفه

از جعبه های یک طرفه برای بسته بندی محصولاتی استفاده میشود که امکان شکنندگی پایینی دارند و این جعبه ها کار بسته بندی محصولات را بسیار آسان میکند.

۳.جعبه تاشو

از جعبه تاشو برای بسته بندی شیرآلات زینتی استفاده میشود. این نوع جعبه ها با حداکثر ظرافت و زیبایی طراحی و تولید میشود و یکی از گران قیمت ترین نوع جعبه در بسته بندی به حساب می آید.

برای سفارش جعبه شیرآلات باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

جعبه شیرآلات برای هر محصولی متفاوت است و شما باید با توجه به محصولی تولیدی شرکت، جعبه مناسبی را سفارش دهید.

برای انتخاب جعبه مناسب ۳ نکته مهم را باید رعایت کنید:

۱.حساسیت محصول

یکی از موضوعات مهمی که در انتخاب جعبه برای شیرآلات اهمیت دارد، حساسیت محصول است چرا اگر محصول تولیدی شما ظریف و نیاز به مراقبت ویژه داشته باشد باید از یک جعبه و بسته بندی ویژه استفاده کنید تا محصول حین حمل دچار آسیب نشود و سالم به دست مشتری برسد.

۲.جنس محصول

شیرآلات مورد استفاده در آشپزخانه منازل از استیل ساخته میشوند تا براق باشند و یک زیبایی خاصی در آشپزخانه داشته باشند.

در قسمت داخلی شیرآلات از قطعاتی استفاده میشود که اگر مورد تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرند آسیب میبینند و سبب معیوب شدن شیر میشوند.

برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به محصول تولیدی باید از یه جعبه و بسته بندی مناسب استفاده کنید.

بسته بندی مناسب میتواند محصولات شما را از گرد و خاک، خط و خش، رنگ پریدگی، بادکردن، ضربه های شکننده محافظت کند و دیگر نیازی نیست تا دغدغه خرابی محصول حین حمل کالا را داشته باشید.

۳.اندازه محصول

شیرآلات، با توجه به نیاز مختلف افراد، در اندازه مختلفی طراحی شده است. طراحی شیرآلات در اندازه های مختلف دست معماران را در طراحی آسپزخانه و سرویس بهداشتی باز می گذارد تا ایده های مختلف خود را پیاده سازی کنند.

اما مسئله مهم این است که شما از محصولات سالم استفاده کنید تا زیبایی بیشتری به طرح های شما اضافه کند.

برای اینکه محصولات انتخابی شما به طور سالم و یکپارچه به دست شما برسد باید از بسته بندی مناسب استفاده کرد. شیرآلات در اندازه های ۱۰ ۲۰  ۳۰  ۴۰ سانتی متری تولید میشوند و محصولات با یک بسته بندی مناسب محافظت میشوند.

مجتمع چاپ و بسته بندی آریا هنر با دستگاه های پیشرفته و اتوماتیک اقدام به طراحی و ساخت جعبه‌ها با طرح های مختلفی میکند و شما میتوانید برای سفارش جعبه مخصوص برای محصولات تولیدی شرکت خود با مجتمع آریا هنر در ارتباط باشید.

طراحی جعبه شیرآلات توسط شرکت چاپ و بسته بندی آریا هنر

چرا نیاز است برای شیرآلات از بسته بندی استفاده کنیم؟

یکی از استاندارد های مهم در رعایت حقوق مشتری، تحویل دادن محصول سالم است. محصولات تولیدی در شرکت شیرآلات توسط متخصصان تست و بررسی میشود تا مشکلی در کارکرد شیر وجود نداشته باشد، اما اگر شما از یک بسته بندی مناسب استفاده نکنید امکان دارد محصول تولید شما در حین حمل، دچار شکستگی و یا ایجاد خط و خش های بسیاری شود و همین موضوع اعتبار شرکت تولید شما را زیر سوال خواهد برد.

مجتمع چاپ و بسته بندی آریا هنر در یکی از انواع خدمات خود گامی بزرگ در حوزه طراحی و چاپ اختصاصی به خصوص طراحی جعبه شیرآلات برای بسته بندی شیرآلات برداشته است و با توجه به ابعاد و اندازه های شیر های تولیدی شما میتواند جعبه مخصوص برای شرکت شما را تولید کند؛ فقط کافیست با شرکت بسته بندی آریا هنر در ارتباط باشید تا سفارشات جعبه های شما در کوتاه ترین زمان ممکن و با بیشترین کیفیت انجام شود.   

مجتمع چاپ و بسته بندی آریا هنر در کنار شما تولید کننده عزیز است تا محصولات تولیدی را به بهترین شکل ممکن بسته بندی کنید تا به دست مشتریان شما برسد. از جمله خدمات مهم این مجموعه خدمات پس از چاپ و بسته بندی می باشد که باعث افتخار است که در خدمت شما عزیزان باشیم.

کد خبر: ۵۹٬۹۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha