۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
ابتکار کشتیرانی در تامین کانتینرهای تهویه دار صادرات میوه
مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر خبر داد

ابتکار کشتیرانی در تامین کانتینرهای تهویه دار صادرات میوه

تفتی، مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر با اشاره به کمبود کانتینرهای تهویه دار در کشور، از تبدیل کانتینرهای ۴۰ فوت به این نوع کانتینر در یک اقدام ابتکاری خبر داد.

به گزارش بازار، داوود تفتی مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر، با اشاره به هزینه و فناوری مورد نیاز نسبتا بالای ساخت کانتینرهای تهویه دار و کمبود کانتینرهای یخچالی در کشور برای جابجایی کالاها و فرآورده‌های نیازمند تهویه و بخصوص انواع میوه گفت: کانتینرهای یخچالی و تهویه دار با تغییر کاربری کانتینرهای ۴۰ فوت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ساخته شد که در نوع خود، اقدامی ابتکاری و کم نظیر بود.

تفتی به کمبود کانتینرهای یخچالی اشاره کرد و گفت: به این منظور تعدادی از کانتینرهای ۴۰ فوت کشتیرانی جمهوری اسلامی به صورت آزمایشی به کانتینرهای تهویه دار تغییر کاربری داده شد تا صادرات میوه از حوزه دریای خزر به کشورهای همسایه خزر به شکل گسترده‌تر و قوی تری انجام شود.

وی افزود: با این روش علاوه بر اینکه کانتینرهای ۴۰ فوت، مجددا به سیستم ترانزیت دریایی کشور برگردانده شد، گام مهمی در تامین رضایت مشتریان برای حمل کالاهای فاسد شدنی که احتیاج به سیستم تهویه دارند برداشته شد.

کد خبر: ۵۹٬۹۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha